Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Red is the new Black
cherry9713

Witajcie! Jestem cherry9713 i chcę Wam trochę przybliżyć trend na kolor czerwony. Postaram się także zainspirować Was do stworzenia własnych outfitów z tym kolorem, zarówno na Stardollu jak i w rzeczywistości. 



Klasyczna, zmysłowa i kusząca - taka właśnie jest czerwień i tak chcą się w niej czuć kobiety, dlatego barwa ta wraca do nas co kilka sezonów i na nowo podbija nasze serca, teraz znowu jest hitem numer 1. Ponadczasowość tego koloru w dużej mierze zawdzięczamy uniwersalności, ponieważ wygląda on dobrze ze wszystkimi typami urody i  kolorami włosów. Sprawdza się również na niemalże każdą okazję, ożywia stylizacje i sprawia, że wszystkie oczy są skierowane na nas. 
W tym sezonie możemy pozwolić sobie na różne kontrasty, np. połączenie czerwieni z granatem. Odważne total looki również zdobywają uznanie. Jeśli jednak nie chcemy być aż tak krzykliwi, a raczej postawić na modny dodatek to połączenie jeansu + czerwieni będzie równie dobrym wyborem.


źródło: East News
W czerwieni od wielu lat zakochane są gwiazdy, a w tym roku wyjątkowo często po nią sięgały, co mogliśmy zaobserwować na gali Emmy Awards 2017.


źródło: Imaxtree, elle.pl
Na wybiegach najczęściej widzieliśmy sukienki w przeróżnych krojach, fakturach, a także odcieniach. Od lewej: Adam Selman, Redemption, Chloé.


źródło: zara.com, Imaxtree, bershka.com
Nie możemy także pominąć sieciówek, bo ich oferta jest naprawdę ogromna. Szczególnie dużą popularnością cieszą się oversizowe swetry, które znajdziecie w prawie każdym sklepie. Na środku dodałam zdjęcie z tegorocznego fashion weeku w Nowym Jorku, ponieważ i tam możemy znaleźć wiele inspirujących stylizacji z czerwienią w roli głównej.


1. kolczyki - Callie's Picks, golf (sukienka) - Archive, spódniczka - Bonjour Bizou, pasek - Fallen Angel, kurtka - LE, rajstopy - Vinyl, torebka - Saint Laurent, buty - Tingeling
2. beret - Pearls, szalik - Apres Ski, płaszcz - DKNY, rękawiczki - Callie's Picks, torebka - YSL, rajstopy - Vinyl, buty - Royalty
3. beret - 9to5, kolczyki - Voile, koszula - Royalty, spodnie - Bonjour Bizou + Callie's Picks, torebka - MSW, buty - Rio + MSW

Przedstawiam Wam moje propozycje z czerwienią zarówno w formie głównej bazy stylizacji jak i podkręcenia reszty stroju.

19 komentarzy:

  1. Bardzo często wykorzystuje i bardzo lubię kolor czerwony na stardoll, podoba mi się sukienka Nicole Kidman która zaprezentowałas jako inspiracje z Emmy. Twoje stylizacje są bardzo ciekawe i mi się podobaja, szczególnie druga

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwień twoje stylizacje są ładne ale widziałem *twoje* lepsze stylizacje :v chociaż im dłużej się przyglądam 2. to mi się bardziej podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oja, Szery!
    Jestem Twoją fanką i uważam, że wszystkie stylizacje są pjękneeeeeee!

    Co do samej czerwieni - lubię ten kolor, mam czerwoną kurtkę zimową, taka jestem trendy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ! Kocham czerwień ale nie lube e niej chodzić w RL,tak jakoś .. Niwa redaktorka czy jak?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę róż od czerwieni, niemniej jednak kolor szanuję i noszę. :p
    Podobają mi się wszystkie stylizacje, ale paryżanka najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo cieszę się, że mój artykuł się pojawił :)
    Dziękuję za wszelkie opinie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam czerwień!
    Artykuł jest ładnie napisany, a stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do pewnego czasu nie lubiłam u siebie czerwieni (rl), uwielbiałam zaś u innych.
    Twoje stylizacje są bardzo ładne, i tak jak Najka, uwielbiam Twoją Paryżankę najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień to kolor ludzi pewnych siebie:) Sama uwielbiam ten kolor, do tego stopnia, że w realnym świecie mam właśnie czerwone włosy :) Stylizacje super jak zwykle w przypadku Cherry :))

    OdpowiedzUsuń
  10. druga i trzecia stylizacja najlepsza :) lubię czerwony np na paznokciach :p w ubiorze to tak nie bardzo,chyba że koszula jest czerwono-czarna to tak ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze stylki cherry są genialne

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwień! Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się czerwień, szczególnie w total lookach Givenchy, które pojawiły się już jakiś czas temu. Staram się przemycać ten kolor u siebie i na sd, ale w sumie zdarza się to rzadziej, niż bym tego chciała.:D
    Nie jestem do końca przekonana do Twoich propozycji. Raz mi się podobają, a raz nie. C:

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham ostatnio nosić ten kolor w realu, czerwone bluzy to moja nowa miłość, przysięgam haha.
    Stylizacje są śliczne, druga to moja faworytka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie buty w pierwszej stylizacji do wymiany, ale reszta -bajka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to za bardzo krzykliwy kolor. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!