Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Konkurs - głosowanie
Cześć! W końcu mamy halloween, a więc nadszedł czas na dzień z QoF! Mam nadzieję, że cieszycie się tak jak ja, uwielbiam takie atrakcje, zbliżają czytelników oraz redaktorów do siebie! Można popisać, pośmiać się, tego brakuje i nigdy nie ma za wiele!

Przejdźmy do tematu posta, dzisiaj macie okazję zagłosować na stylizacje, które Wam się najbardziej spodobały. Nazwy ze stardoll zostały usunięte, abyście nie wiedzieli na kogo głosujecie (chociaż i tak uważam, że rozpoznacie te osoby!).
Oto prace które otrzymaliśmy:






Otrzymaliśmy cztery makijaże, a oto one:





Głosowanie trwa do 04.11.2017 do godziny 12:00!

Powodzenia!

12 komentarzy:

  1. Najlepszą stylizacja jest ta z numerem 3, a najlepszego makijażu nie umiem wybrać. Tak mnie zastanawia czy stylka nr6 jest z jakiegoś filmu, gry, serialu?

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacje 2,3,4 mega!Makijaże 1,4 super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze stylizacji podoba mi się 3, z makijaży 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja 3 a makijaze wszystkie swietne ale4 to bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosy oddane :3 ciekawe kto wygra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nr 3 przebija wszystkie, a z makijaży podoba mi się najbardziej 1.
    Chętnie bym zagłosowała, ale żadna z ankiet mi nie działa. :"(

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o stylizacje to zagłosowałam na nr 3,a makijaż na nr 1 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!