Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 2
Dla niektórych trend ten może wydawać się dziwny, niepraktyczny czy brzydki. Lecz na pokazach coraz częściej zaczęły pojawiać się skórzane elementy, a nawet i całe sety ze skóry. W realnym świecie jakoś nie wyobrażam sobie tego trendu, może tylko na niektórych eventach, czy coś w tym stylu. Co nie oznacza, że trend mi sie nie podoba. Przede wszystkim jest to fajna forma jako takiego przypomnienia o filmie Matrix.
Skórzane outfity zaprezentowali między innymi Bottega Veneta, Jil Sander oraz Situationist.


Ja na Stardoll postanowiłem trochę zaszaleć. Za dużo skórzanych rzeczy nie miałem, ale coś się udało wyklepać. Pierwszy set nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się z kobietą kot. Połączyłem dwa skórzane, krótkie topy. Na dół nałożyłem krótką spódnicę oraz nerke. Stylizację uzupełniłem długimi kozakami. Oczywiście skórzanymi. W drugiej propozycji starałem się odtworzyć look Trinity z Matrixa - długa marynarka, skórzane spodnie i czarny top. No i nie można zapomniec o tych okularach. 
A co Wy sądzicie o tym? Podoba Wam się to ? Do jutra :)

14 komentarzy:

  1. Tym razem obie stylizacje są wg mnie zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacje sa boskie trend tez

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham skórę a twoje stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię skórę, ale jak ze wszystkim, co za dużo to niezdrowo, jednak stylizacje są niesamowite :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje! Ps. w tytule wszystkich postów masz literówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszy mnie to jak szybko coś co jest na topie, zmienia się w żenade a następnie ponownie w hit sezonu! XD Osobiście nie jestem zwolenniczką skór ( ewentualnie tylko do stylu motocyklowego (? Idk czy jest takie słowo xd)) i nie przekonuje mnie cały outfitu z tego materiału, mogę się zgodzić jedynie na dodatki xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, ale druga też jest ładna. Z jakiego sklepu są buty w pierwszej stylizaji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem chyba fanką tego trendu, lubię skórę w klasycznych elementach. Total looki czasami wydają mi się trochę przesadzone, jednak twoje stylizacje są bardzo ciekawE, o dziwo, bardziej podoba mi się pierwsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam skóry, pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy trend. Stylizacje są świetne Ogólnie tym postem zachęciłeś mnie do wykorzystania tego trendu w swoich stylizacjach! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne stylizacje:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Skóry są fajne, ale z umiarem. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuchy że skóry ogólnie fajnie się prezentują, ale nie wyobrażam sobie w nich wyjść z domu. Kiedy jest ciepło można się zagotować, a w chłodne dni nie zatrzymają ciepła xd
    Trend nie należy do moich ulubionych, ale przyznam, że skórzane dodatki to moje fave!
    Stylizacje ładne, pierwsza mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!