Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR FALL WINTER 2017/2018 - DAY 3
Bardzo podoba mi sie ten trend. Pokazuje on cały seksapil i styl kobiet pracujących. Nie jest to tylko szara myszka która codziennie zakłada to samo bo ma kupione kilka sztuk tych samych rzeczy. Kobieta Pracująca to kobieta, która wie jak sie ubrać i nie boi się kolorów. Odważnie łączy kolorowe koszule z marynarkami, spódncami, szpilkami. 
Trend ten można zauważyć u Aigner, Annakiki, N21


Bardzo lubię marynarke z pierwszej stylizacji. Jako iż jest to temat kobieta pracująca, musi pojawić się koszula. Postawiłem w obu setach na białe koszule. Uzupełniłem je kolorowymi dodatkami i ubraniami. Mam nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu.

Co sądzicie o tym trendzie? Piszczie.

22 komentarze:

  1. Bardzo odważne stylizacje ale ja takie lubię. Jestem zachwycony kolorystyką obu stylizacji, wszystko wygląda w nich idealnie. Trend również mi się bardzo podoba, a druga stylizacja z pokazy jest po prosty wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba,ale buty bym zmieniła ;x druga też jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobał ten post. Wybrałeś świetne przykłady z realnych pokazów, zwłaszcza drugi look - połączenie lateksowej sukienki i golfa z falbaniastymi rękawami wygląda super. Pierwsza stylizacja jest śliczna i kojarzy mi się ze stewardessą, czyli look idealnie pasuje do pracującej kobiety. Druga stylizacja jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uważam tego ani seskowne, a już tym bardziej jako "strój do pracy". Druga stylizacja z wybiegu jest po prostu komiczna i nie widzę w niej ani trochę seskapilu, a do pracy kompletnie się nie nadaję. W pewnych zawodach dress code obowiązuje i jeśli podkreśliłeś, że musi pojawić się koszula, zakładam, że nie jest to praca w ekstrawaganckim butiku, tylko zupełnie gdzie indziej. Gdzie musi być zachowany dobry smak stylizacji, bo w takiej pracy dużą rolę odgrywa wygląd i prezencja swojej osoby. Nie mogę się przyczepić go damskich garniturów, bo osobiście je uwielbiam, w mojej realnej garderobie również mają miejsce. Tak jak jeszcze mogę strawić tą trzecią stylizacje ''do pracy'' tak druga wygląda śmiesznie i kiczowato. Wątpie, żeby ktoś potraktował kogoś poważnie w takim stroju. Twoje propozycje nie przypadły mi do gustu, jednak pierwsza nieco lepsza od drugiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Power dressing w bardziej klasycznym wydaniu pokazała Max Mara. Cudownie miękkie tkaniny i cały wachlarz kolorów, od neutralnych po czerwień i musztardę. Poezja.

      Link :)
      https://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2017-ready-to-wear/max-mara/slideshow/collection#1

      majowa_pani

      Usuń
    2. zgadzam się trochę z tym komentarzem... Ja pracowałam w zwykłym sklepie kosmetycznym gdzie było może kilka perfumów lepszych marek a nie mogłam np. chodzić w emu, mimo że były nowe i ładne. U nas totalnie by to nie przeszło.

      Usuń
  5. Zgadzam się z Roux, to jest styl nie do pracy a bardziej tylko na wybieg.ale twoje stylizacje są boskie ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Roux... W wielu zawodach dress code jest stricte określony. Kobiety pracujące w bankach, biurach, reprezentujące daną firmę nie mają żadnego pola manewru. Nie wyobrażam sobie przyjść do pracy w stylizacji nr 2. Prawdopodobieństwo wzięcia mnie "na poważnie" zmalałoby do minimum. To są wybiegi, modą można się bawić, ale praca to dość odważne miejsce na tego typu szaleństwa. W końcu nasz wygląd ma duże znaczenie przy pozyskiwaniu klientów. Z treścią się w ogóle nie zgadzam. "Kobieta Pracująca to kobieta, która wie jak sie ubrać i nie boi się kolorów." może to zdanie ma drugie dno, ale dla mnie, nie jest w ogóle trafne.
    Twoje stylizacje są ładne, ale nie pasują mi do tematyki "kobiet pracujących". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarz Roux trafiony w punkt! A i z Najką się zgadzam - Twoje stylizacje jak najbardziej na plus, ale co mają wspólnego z kobietą pracują? Myślę, że osoba tak ubrana w pracy raczej zostałaby wyśmiana (może poza branżą modową, czy jakimś szołbiznesem), bo przeciętna osoba nie jest przygotowana na takie widoki, a tym bardziej obyta z nimi itd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są super, ale nie do końca pasujące do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą w 100%. Kobieta Pracująca to nie kobieta która dosłownie pracuje, ale która umie wyrazić siebie. Chociaż sam ten temat mi pasuje, to wykonanie już trochę mniej. Za bardzo kolorowo i infantylnie. Taka Bizneswoman kojarzy mi się z wyrafinowaniem i klasą, owszem również z nutką szaleństwa ale nie przesadzajmy ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę wymuszone te przykłady z wybiegu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba 2 sylwetka z wybiegu, chciałbym ten golf i sukienkę w swojej stardollowej szafie

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja z pokazu to chyba dla kobiety pracującej w cyrku. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś spodziewał się, że na pokazach będą prezentowane gotowe stylizacje, które kobieta może założyć do biura? Chyba nie na tym to polega.
    Stylizacje są jak najbardziej trafione, trochę bardziej podoba mi się druga. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie uwierzcie, że ludzie lubią się ubierać 'biurowo' również poza miejscem pracy, więc kolorowe ubrania z przeróżnych tkanin są dla nich fajną alternatywą. Nie trzeba być tak zamkniętym, wystarczy spojrzeć na to z innej perspektywy! ;)
    Przykłady moim zdaniem są fajne,podoba mi się druga stylizacja z wybiegu.
    Z twoich stylizacji mega podoba mi się druga, wyobrażam sobie taką mega power business woman w tym stroju xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Kobieta pracujaca to już nie tylko taka która siedzi po 8h za biurkiem, a również taka która "pracuje w domu" a gdy już uda jej się wyrwać stawia na styl biurowy z prawdziwym szaleństwem :)

      Usuń
    2. Zgadzam się i z Twoim komentarzem, i komentarzem natusi!

      Usuń
  15. Stylizacje fajne, ale 2 realna stylizacja jest okropna :l

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje, z całą pewnością w rl też zachwyciła bym się nimi.
    A w tych z wybiegu boję się jedynie 2-ki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!