Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza #6
Witam Was z powrotem. Tym razem przychodzę do Was z metamorfozą, którą przejdzie olka170.

Przed:Nie podoba mi się. Buty są krzywo założone i do niczego nie pasują. Bluzka też tu nie pasuje.
Po: Stylizacja z użyciem złota, czerni i bieli. Oceńcie sami.

 Przed:Tu już lepiej. Ale ten kolor skóry-pomarańczowy nie jest zbyt fajny.
Po: Makijaż też czarno biały, ponieważ koloru złotego nie miałaś. Zmieniłam fryzurę i kolor brwi. Wiem, że nie zbyt dobrze to wygląda z tym kolorem włosów, ale lepiej czarne niż te co miałaś porzednio.

Lepiej przed czy po?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

12 komentarzy:

  1. Oczywiście że bardziej mi się podoba po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty tylko założyłam do pokazania pewnej osobie ponieważ je sprzedaje

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza byłaby fajna gdyby były inne buty ,więc druga jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja lepsza po, makijaże są podobne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja zdecydowanie po, makijaż jednak przed bo nie przepadam za tą fryzurą. Ale jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana metamorfoza.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie to udana metamorfoza.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana metamorfoza, jednak fryzura "po" jest krzywo założona i to psuje cały urok.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Udana metamorfoza, ale fryzura po mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to kolor skóry. Może inspiracja chińczykami, ale mi się nie podoba. Udana metamorfoza, wolę wersje po

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!