Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inne spojrzenie na modę #5 Ile to już, ciągnie się u mnie ten brak weny ?

Witajcie kochani.
Tak jak w tytule, ileż to już ciągnie mi się ten brak weny ?
No cóż, dziś zaatakował mnie bardzo dotkliwie, ponieważ nie potrafię wymyślić nic sensownego. 
Co prawda, to prawda, dziś kiepskie stylki, ale cóż poradzić.
Jak pewnie widzicie, tylko jedna stylka. 

__________________________________________________________________


Top - Basic | Szorty - Archive | Kopertówka - Darmówka | Pasek - Callie's Picks | Blazer - Windows on the world | Bransoletka - Voile | Buty - Perfect Day, Millionaire Fashion | 

___________________________________________________

Dobra, czas przejść do szczęśliwego komentatora.
Skoro mamy dziś jedną stylizację, to i nagroda będzie jedna. 
Tzn. dziś będzie zestaw : sukienka + buty tylko dla jednej osoby. 
Oczywistą sprawą, jest, że nie dopuszczam komentarzy typu : Ładna, Śliczna itd. 
Oto nagrody :


Wyniki, jak zwykle w niedzielę razem z Łowcą Stylu.
Powodzenia !

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



23 komentarze:

  1. Stylizacja jest ładna, ale nie podobają mi się połączenie 2 butów (a dokładnie "piaskowe" buty zniszczyły jakość połączenia). Strój byłby piękniejszy, gdyby makijaż byłby taki delikatny, a nie aż tak przesadzony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest bardzo ładna, jednak cały efekt psuje wygląd twarzy doll. Jest za ostry jak na tak delikatną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna - podoba mi się kolorystyka, ładnie komponuje się z włosami. Trochę nie pasuje mi torebka. Jeżeli chodzi o makijaż to ogólnie mi się podoba, ale do tej stylizacji oczy (makijaż oczu) mogłyby być jaśniejsze, delikatniejsze. No i wyraz twarzy doll jest bardzo groźny:)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche za mocny makijaż jak dla mnie ;) ale o gustach się nie dyskusi XD ogólnie fajna stylizacja kolory też ok ale ja bym buty zmnieniła :) dla mnie są za elegnckie

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zacznę od minusów, wolę żeby na koniec było miło i tak zapadł Ci w pamięć mój komentarz :) Pierwsze co mi się nie podoba to twarz, jest oryginalana, ale trochę chyba zbyt oryginalna, udziwniona. Wolałam szczerze twoją doll z przed kilku miesięcy. Kolor włosów jest taki sobie, nie pasuje za bardzo (bynajmniej dla mnie) do reszty outfitu, dałabym jeszcze jakiś czerwony dodatek w podobnym odcieniu, aby było lepiej. Kolejnym minusem są buty, chciałaś połączyć tą delikatność ze złotymi ćwiekami i moim zdaniem nie wyszło. Okej, teraz trochę dobrych słów :D Przede wszystkim zakochałam się w kopertówce, jest śliczna. dałabym wiele aby ją mieć (niestety nie da sie jej sprzedać, bo darmówka :c) Fajnie też połączyłaś wcześniej już wspomniane przeze mnie, złote dodatki. Bransoletka, buty, torebka, pasek - świetne połączenia, naprawdę. Są stonowane kolory (nie to co włosy XD) i pasują całkiem, całkiem do siebie. Dodatki zgrane świetnie ze sobą (oprócz tej drugiej nieszczęsnej pary butów z Perfect Day). Ogółem fajna stylka i mi się podoba, nie jest źle, tak trzymaj i życzę Ci szybkiego powrotu weny, mi też ostatnio nie dopisuje, od dwóch tygodni nie umiem zrobić sesnownej stylizacji, to robi się denewujące:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mnie nie zachwyciła, no ale rozumiem, brak weny, mimo to znalazłam plusy, mianowicie buty i połączenie kolorów, jednak nie lubie tych szortow, a ta koszula i bluzka wydają się takie zwykłe. Moim zdaniem stylizacja na poziomie początkującym, ale to oczywiście tylko moje zdanie, pozdrawiam.
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, ale koror włosów robi zbyt duży kontrast. Po prostu wali po oczach i psuje. Kopertówka tekże mogłaby być ciut ciemniejsza czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja według mnie nie jest nieudana, natomiast rzuciła mi się w oko ta torebka. Uważam, że nie pasuje kolorystycznie do reszty, tak jak i buty. Góra według mnie jest sensownie połączona, kolory pięknie się ze sobą prezentują. Na początku gdy zobaczyłam outfit pomyślałam, że to ten brokatowy blezer popsuje całokształt, ale szczerze mówiąc wygląda to doskonale. Poza torebką całość wygląda ok. Poza ,,brakiem weny" udało ci się jakoś przypasować do siebie pasek, buty i torebkę, za co gratuluję. Uważam stylizacje za udaną, oraz chciałam zwrócić uwagę na ten top. Nie sądziłam, że kiedyś mi może się przydać, ale teraz widzę, że mogę go jakoś zużytkować
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really want those shorts :( Okay... about the look. It seems boring to me. I lovelovelove the shorts and the blazer, they match perfect, but they only would work if you change all the rest, sorry. Let's start about the hair, I don't like the color (I don't like the wig indeed), it needs something more orange/brown (like a Weasley hahah). The face and makeup looks weird, everything is in the center and the masks needs to be softer. If you had chosen another hair color, the fact that your doll doesn't have brows wouldn't bother me.
      The accesories are just wrooong, the belt it's okay, but I prefer anything else. The top, maybe white, maybe a shirt with a sweter, only a sweter, a crop-top, but not that orange top. But it doesn't look that bad.

      Usuń
  10. Udana stylizacja, podoba mi się, ale zmieniłabym torebkę. Ja też lubię ciekawe kolory włosów :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się stylizacja . Jest tu wszystko kolorystyka i ciekawe połączenie niebieskiego z żółtym . Jeśli chodzi o minusy to zmieniłabym torebkę bo nie pasuje kolorystycznie , ale tak ogólnie stylizacja jest ładna . Stylizacja jest delikatna , a makijaż bardzo przesadzony . To bym jedynie zmieniła .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja na pierwszy rzut oka jest dopasowana, luźna. Ale gdy przyjrzałam się bardziej twojemu stroju dopatrzyłam się elegancji. Śliczne połączenie bluzki ze spodniami wyraziło luz. Natomiast torebka, buty,bransoletka i pasek sprawiły że stylizacja jest elegancka. Spodnie optycznie wydłużyły nogi. Może ta torebka nie pasuję,ale to mały szczegół. Zestawiłaś ze sobą śliczne ciuszki i dodatki. Jest modnie, wygodnie i elegancko. Piękna i modna stylizacja. :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, idealnie dopasowana, a przede wszystkim rzucająca się w oko!
    Od razu zakochałam się w tych prześlicznych spodenkach !
    Bardzo podoba mi się kolorystyka i to jak połączyłaś ubrania, świetnie razem prezentuję się szorty z narzutką.
    Buty , torebka i dodatki również dobrane kolorystycznie. Bluzka z Basic została bardzo dobrze wykorzystana za co naprawdę gratuluję, ponieważ osobiście zawsze mam problem z ładnym połączeniem ubrań z tego sklepu. Dużym plusem tej stylizacji są również czerwone włosy, nieźle rzucają się w oczy, przez co naprawdę można zapamiętać stylizację ;)
    bratimama

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja też nie mam weny.Ale stylka świetna
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest bardzo ładna, świetnie się prezentuje. Bardzo ładnie i ciekawie wszystko w tej stylizacji połączyłaś.
    Stylizacja absolutnie wpadła mi do gustu, kolorek włosów też fajny i ciekawy, stylizacji nie da się opisać jednym słowem, gdyż ona jest naprawdę bardzo ładna, stylizacja letnia i taka fajne lekka, jest prosta i fajnie wygląda, w stylizacji bardzo podoba mi się kolorystyka wszystkiego, co daje naprawdę bardzo ładny efekt. Stylizacja naprawdę świetnie się prezentuje ( może mówię to już drugi raz ale jest naprawdę mega ) .
    Ja osobiście tobie gratuluję, takiego świetnych połączeń w stylizacji, gdyż sama gdzie nie gdzie przyznam mam z tym problem :)
    Co by tu więcej pisać, za tą stylizacja jak wiadomo za każde twoje stylizacje które mnie zawsze uwiodą, masz pozytywną opinię :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, nie podoba mi się twarz i według mnie psuje efekt, reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Świetne połączenie kolorów oraz wykorzystanie topu Basics. Podoba mi się także wykorzystanie kurteczki i spodenek. Bransoletka i torebka idealnie współgrają. Jedyne co nie spodobało mi się to połączenie dwóch par szpilek. Według mnie nie wygląda to najlepiej. Ogólnie outfit jak najbardziej można zaliczyć do udanych i wcale nie zauważyłem tego braku weny u Ciebie, ponieważ Twoje ostatnie stylki zwracają moją uwagę. Jeśli może być jeszcze lepiej, to czekam na więcej. :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest bardzo profesjonalna. Jednocześnie młodzieżowa, ale też z wyczuciem stylu i nutką elegancji. Spodnie z wysokim stanem super pasują do krótkiej bluzki z Basics. Blazer zaś dopełnia wszystkiego i dodaje stylizacji lekkiego glamour ;) Włosy są idealnym akcentem, który jednak nie przytłacza stylizacji, a zamiast tego dobrze z nią współpracuje. Wcale nie widać braku twojej weny! Gratulacje za styl!

    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna. Wszytko do siebie idealnie pasuje. Świetnie łączysz kolory. Makijaż mi trochę nie pasuje. Musisz jeszcze troszkę nad nim popracować, bo pamiętaj: makijaż to także część stylizacji! Jest stanowczo za ostry- tak samo jak kolor włosów. Reszta ? Nic dodać, nic ująć- super ! :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  20. Twarz jest oryginalna, ale straszna. Nie wygląda przyjaźnie. Stylizacja podoba mi się. Ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja fajna, choć trochę nie w moim stylu. Twarz jak najbardziej pasuje do ubioru, nawet jeżeli wygląda troszkę groźnie. Stylizacja jak najbardziej na plus jeszcze z powodu, że nigdy nie miałam pomysłu na ten blezer, a tu ty wyskakujesz z tak świetna stylizacją. Nie miałam też nigdy pomysłu na czerwone włosy w stylizacji. Jeszcze raz gratuluję super stylizacji. ;)

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!