Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zostań twarzą QoF -wyniki castingu
Kochani!
Zjawiło się mnóstwo pięknych, zgrabnych dziewczyn. Jednak po długich debatach jury zakwalifikowało do sesji zdjęciowej i wyjazdu jedynie 20 osób. Są to: NieOosiagalna, izabelach, PastelsFlowers, Taradielle, Punkdosia, synopsa, Klaudialigenza, TuniaRuda, FantasticLove2, Januaryn, Synea, Karcia309, Karolkaa33, 888kamila, corny.pl, Cold.Iceberg, -SWEET-GIRL-22, ManiakPupili, E.l.l.e.n.a., botakchce.
Wybrane na castingu dziewczyny ruszają na 10-dniowy wyjazd już we wtorek  o godz.16 brytyjskim busem do tajemniczej miejscowości, o której dowiedzą się dopiero po przyjeździe.
A już na miejscu będzie działo się dużo: dziewczyny będą musiały wcielić się w różne sytuacje, bo bycie twarzą QoF to nie tylko fotka na pierwszej stronie popularnej strony internetowej. Czy wystarczy im sił aby dumnie reprezentować Queens-of-fashion? Zobaczymy wkrótce...


22 komentarze:

  1. wow, super. Gratulacje :) ciekawa jestem dalszej relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, dziękuję, zapowiada się interesująco! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję i czekam na dalsze informacje, zapowiada się naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo Punkdosia

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholera! Zapomniałem o tym na śmierć! :(

    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zaskoczona oczywiście dziękuje i gratuluję pozostałym. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeoczyłam to :cc Ale cóż, mam swoje faworytki, za które trzymam kciuki XD

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratuluję osobą, które się dostały. Zapowiada się ciekawie, czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Nie wiem czy będę mogła uczestniczyć, w tym bo wyjeżdżam we wtorek na 10. Jak się zgłaszałam, to nie wiedziałam jeszcze czy wyjeżdżam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście gratuluję pozostałym dziewczynom :)

      Usuń
  10. ojej, dziękuję! tera moja doll ma lekko pozmienianą twarz, ale myślę, że to nie przeszkodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu, to coś więcej niż tylko zgłoszenie, fajnie fajnie :D Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, konkurs świetnie się zapowiada, nie mogę się doczekać:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje, ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O dziękuję bardzo :) I przepraszam za chwilową nieobecność!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam z niecierpliwością c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawie zapomniałam o tym konkursie, myślałam, że się nie dostanę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!