Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale - Etap pierwszy

Tak jak informowałam w poście ze zgłoszeniami do konkursu zakwalifikowało się 200 pierwszych zgłoszeń.

Poniżej w tabelach przedstawiłam skład poszczególnych grup (czytane poziomo ) Oraz rywali poszczególnych osób (czytane pionowo ).
I tak przykładowo: Truskawka1616 z grupy alabastrowej stylizuje Czarownica00 z grupy cyklamenowej i na odwrót Czarownica00 stylizuje Truskawka1616.
                   --------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady: Tworzycie stylizację swojego rywala w jego apartamencie przy wykorzystaniu jego ubrań i dodatków, pracę [której tło jest jednolite => stąd prośba: zostawcie jeden pusty pokój w apartamencie a jeśli macie jednokolorowe kwadraty z IntertiorDesign wrzućcie je tam!] linkujecie na dowolnej stronie z hostingiem zdjęć [przykład: tinypic.com, zapodaj.net, fotoo.pl, imageshack.com itd.]. Na pracy podpisujecie się swoim nickiem oraz wpisujecie nick osoby, która jest na obrazku oraz wpisujecie nazwę swojej grupy. Link umieszczacie w komentarzu do tego postu. Przykładowo: autor: popartstyle, grupa: alabastrowa stylizacja na: klaudialigenza.

Przykład prawidłowo wykonanej stylizacji: http://oi61.tinypic.com/dcrclf.jpg


PAMIĘTAJCIE: Nieprawidłowo wykonane zadanie dostanie od jury (w składzie: missmariksza, AnnDoll88, izabelach) ujemne punkty. Ujemne punkty dla was = ujemne punkty dla całej grupy w ankiecie!
WAŻNE: Zabrania się ingerowania w stylizację używając programu graficznego, zmieniającego kolory i ostrość obrazu lub dodawania jakichkolwiek elementów. Jedyne przeróbki można stosować do zmiany pozy medoll – układu nóg. Przyjmujemy TYLKO prace ‘zalinkowane’ na stronach umożliwiających hosting zdjeć (np. tinypic.com, zapodaj.net, fotoo.pl, imageshack.com itd.) – nie ma możliwości zgłoszenia stylizacji zapisanej np. na blogu, w zdjęciach na stardoll, albumie itd.
Wskazówka: Przy tworzeniu stylizacji starajcie się zrobić ją tak by korzystnie wyglądała w pomniejszeniu. Ponieważ mnóstwo osób bierze udział w konkursie prace będą pomniejszone i pokazane jedna obok drugiej. By przyciągnąć uwagę i spodobać się oglądających praca powinna dobrze prezentować się także w mniejszym rozmiarze.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linki do prac zostawiacie w komentarzu pod tym postem, do dnia: 15 marca 2014 (godz. 23:59)!
Osoby, które nie oddadzą prac do wyznaczonego terminu przestają brać udział w zabawie. 
Skład poszczególnych grup i ich rywali (aby powiększyć, wystarczy kliknąć na tabelkę):

Grupa alabastrowa i cyklamenowa:
Grupa grynszpanowa i jaśminowa: 
Grupa oberżynowa i platynowa:
Grupa karminowa i lazurowa:
Grupa rubinowa i seledynowa:
 
Grupa szafranowa i waniliowa:
Grupa wrzosowa i karmazynowa: 
 
Grupa perłowa i szmaragdowa:
Grupa miętowa i błękitna:
Grupa beżowa i kryształowa:

Udanych stylizacji i powodzenia!

281 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Szuszu będzie miała wielką szafę! :D
    Myślę, że czas jest trochę za długi, to jakby był konkurs na nagłówek, ale okej. Nie będę marudzić :D
    Życzę innym powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam żeby były przynajmniej 2 weekendy. nie każdy ma czas w tygodniu

      Usuń
    2. W sumie to dobry pomysł z tymi 2 weekendami! :D

      Ja oddam kilka dni przed końcem, bo Szuszu może wzbogacić swoją szafę ładnymi rzeczami ;)

      Usuń
  2. No biorę się do pracy. Mam nadzieję, ze w szafie chomiska znajdę coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to ubrania mam jeszcze w pokoju nad głównym ;)

      Usuń
  3. Czy nazwy grup oznaczają kolor? Bo ja tu trochu nie łapie ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwy to nazwy, po prostu by odróżniać jedną grupę od drugiej.

      Usuń
    2. To dobrze, bo i tak wielkiego wow tu na niej nie widzę (sorry XD)

      Usuń
    3. Bez obrazy ale u mojej przeciwniczki nie podoba mi się fryzura z czym mam problem :/

      Usuń
    4. Ona na pewno zmieni przez 2 weekendy XD

      Usuń
    5. Mi chodziło o to, że mam tak wiele mozliwości, że pewnie wybiore najgorszą z nich :C

      Usuń
  4. Fajnie, ze mamy tak dużo czasu. Na pewno do tej pory coś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy w grupie waniliowej nad olka170 jest Modna...Julia ? Bo nie wiem czy tam są trzy kropki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Da się zmienić partnera? Osoba, którą mam wystylizować ma 3 (!) strony w szafie w czym 10 darmówek. Inaczej rezygnuję z konkursu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo pytanie. Moja partnerka, ma 7 str ubrań i 5 dodatków z czego co najmniej połowa to darmówki, a reszta stardesingn.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Dlaczego mnie nie mam ;/ Przecież zgłosiłam się w pierwszej 200 ;/ Nwm moze sie nie widze o.O Jestem ślepa ? Mój nick to:

    Kicia1912

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam.Później znalazłam siebie

      Usuń
    2. Ale mnie nie ma ;/ Szukałam się z 10 razy i nie mogę się znaleźć ;-; Nawet jak chcesz zobaczyć to mnie poszukaj

      Kicia1912

      Usuń
    3. @Kicia1912 Możesz oddać mi moje 100 sd które mi ukradłaś albo wystawić kapelusz ?

      Usuń
    4. @ola pisz z nią o tym na czacie na sd, a nie na blogu :/

      Usuń
  8. Temat pracy jest całkowicie dowolny?
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w grupie z jarusem!Moje największe marzenie:)Nie mogę tego spaprać
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  10. Olimandra89 jest dwa razy. :))
    Moja grupo, dam radę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah faktycznie :D

      Usuń
    2. Kiciu, pewnie będziesz za jedną z nich. ;p

      Usuń
    3. Być może, ale moja koleżanka nacpana-zelkami, zrezygnowała z konkursu, ponieważ odchodzi ze Stardoll, dlatego oddała mi swoje miejsce. A więc ja powinnam być zamiast napanej-zelkami w grupie OBERŻYNOWEJ, a nie tam nie ma ;/

      Usuń
    4. Też wierzę w nasze zwycięstwo! :)

      Usuń
  11. Gdzie zalinkować stylizacje?
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Linki do prac zostawiacie w komentarzu pod tym postem" :))

      Usuń
  12. No to zabieramy się do pracy :D Przy okazji mam super grupę. :)
    FanatsticLove2

    OdpowiedzUsuń
  13. Botakchce też jest dwa razy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, rzeczywiście :D Dzięki za wyłapanie mnie :p

      Usuń
  14. Nie jestem zadowolona ze swojej partnerki, no ale cóż, niech tak będzie....Mam pytanie: Czy my mamy zrobić stylizację pod kolor tego, kto w jakiej grupie się znajduje, czy tematyka jest dowolna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak npisała AnnDoll88 wcześniej, te kolory przy gupach to tylko po to aby odróżnić grupy. A tematyka dowolna

      Usuń
    2. Oddaję już swoją pracę:
      http://i59.tinypic.com/k6v5c.png

      Diana.Miss2

      Usuń
    3. Tutaj na białym tle:
      http://i57.tinypic.com/23rllvk.png

      Usuń
  15. Moja praca:
    http://bankfotek.pl/image/1675831
    Nie było za wielkiego wyboru bo koleżanka większość szafy ma w kolorze różowym :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojej rywalki nie było już od tygodnia na stardoll. Ciekawe jak mam ją poprosić o udostępnienie białego pokoju ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jak się doczytałam nie musi być białe tylko jednolite. :) (chyba :D)

      Usuń
    3. wiem, ale nie ma żadnych jednolitych elementów. No cóż, będę kombinować ;)

      Usuń
    4. jeśli faktycznie się nie da to trudno, w komentarzu przy pracy to napisz jak będę je kopiowała to nie bede brala tego pod uwage

      Usuń
  17. Praca:
    http://i58.tinypic.com/24zyvx4.png
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja praca:
    http://bankfotek.pl/view/1675836
    Moja druga praca:http://bankfotek.pl/view/1675845
    W drugiej pracy,nie było dużego wyboru:/
    Damy rade!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest zadowolona z partnerki. Mam mało ubrań które można ze sobą ładnie połączyć, ale coś wymyśle :)
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  20. Praca :
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=3afyb&s=8#.UwngS85RbXQ

    Nie miałam zbytnio dużego wyboru , ale się starałam .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zadowolona z partnerki . Bardzo ma mało ubrań ładnych i pasujących kolorystycznie . Prawie wszystkie ubrania to darmówki xd

      Usuń
  21. Jutro wracam z sanatorium i zabieram się do roboty:) Wszystkim życzę powodzenia.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  22. http://bankfotek.pl/image/1675898
    starałam się aby wyszło mi jak najlepiej, ale stylizacja mi nie wyszła :(
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  23. http://i62.tinypic.com/dbno5w.png
    Tak jak kilka osób powyżej, nie jestem zadowolona z rywalki, gdyż ma mało ubrań (dodatki da się przeboleć) oraz ma niezbyt przyjemną doll. Udało mi się coś wykombinować, ale poświęciłam na to ponad 40 cennych minut ;)
    ladycornelia821

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poświęciłam na to ponad godzine wiec wiesz C; ale na rywalke nie narzekam bo mimo 34 stron jej ubrania sa wspaniałe xD

      Usuń
    2. Dla mnie 40 minut to bardzo dużo... Ostatnio poza nauką nie mam czasu na nic, a na komputerze przesiaduje około 20/30 minut dziennie... A co do rywalki, to moja ma plastikową doll, więc nie było łatwo...

      Usuń
  24. Ciężko było :C Mały wybór. Ale jestem nawet zadowolona.

    http://i62.tinypic.com/20mb2w.png

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby osoba na której robię stylizacje miała dużo ciuchów. Z grupy znam tylko Anie; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak mam zrobić stylizację..nie ma dodatków żadnych ;C

      Usuń
    2. Dasz radę, wierzę w Ciebie!!!!! :D

      Usuń
  26. http://i58.tinypic.com/287p3yd.png
    Mi się nawet przyjemnie tworzyło tą stylizację więc mam nadzieję, że nie jest najgorsza. Najważniejsze to być zawsze optymistycznie nastawiony,. :D
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie nie narzekam na rywalkę, są ubrania, jest pomysł. Życzę wszystkim powodzenia. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. http://bankfotek.pl/view/1675988
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiła mi się osoba z 16 stronami w szafie, z czego połowa to darmówki, super, dzieki:))

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie mogę narzekać na rywalkę, ;)
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2hygc8x&s=8#.Uwn7I_l5Oik

    dobry rozmiar ? bo nie jestem pewna :O
    biedronka0

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego akurat mnie musiała się przytrafić rywalka bez porządnych ciuchów !:C

    OdpowiedzUsuń
  32. Szafa rywalki wieeelka, jednak nie mam żadnego pomysłu na kolor "oberżynowy" :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor, to tylko nazwa grupy. :)

      Usuń
    2. stylizacje są dowolne możesz użyć kolorów jakich chcesz. no chyba że grupowo umawiacie się na coś konkretnego by wyróżniać się w ankiecie.

      Usuń
    3. Aaa. Moja głupota xD Dzięki :)

      Usuń
  33. Jakoś poszło :) Troszkę mały wybór, ale dałam radę ;)

    http://bankfotek.pl/view/1676104

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  34. http://oi60.tinypic.com/bewhs.jpg

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  35. Masakra :C NIe umiem zrobić stylizacji na przeciwniczce, także nie wiem czy nie zrezygnuję :C

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  36. http://i59.tinypic.com/25hz7yw.png

    Amber.vip1

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam bardzo wiele stylizacji na mojej rywalce , lecz wybrałam jedną , która najbardziej przypadła mi do gustu :)
      Praca: http://zapodaj.net/f9ecfd7ba91a1.png.html

      Dominika076

      Usuń
  38. Ja natomiast nie mogłam narzekać na brak ubrań w szafie przeciwniczki, ale niestety na jakość tak. Większość to darmówki. Użytkowniczka ma parę cennych rzeczy, ale kiedy znalazłam ładną koszulę, brakowało jakiś ciekawych spodni albo na odwrót. Było mi bardzo ciężko coś wykombinować :C Stylizacja to moim zdaniem porażka i od razu chcę przeprosić moją grupę, że sobie nie poradziłam :C Wybaczcie..

    http://pl.tinypic.com/r/2eaqsyp/8

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie mam co narzekac na rywalke, bo ubrania ma piekne :)
    http://fr.tinypic.com/view.php?pic=aemz4p&s=8#.UwoU1vl5MVA
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  40. Czeemu nie nie mam przecież byłam w 200 ? ;(

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  41. Praca może być dowolna czy jest jakiś motyw przewodni?
    Grupa waniliowa DE BEST! xD

    OdpowiedzUsuń
  42. ile prac można zgłosić?

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEDNĄ
      jeśli ktoś wkleja więcej linków to i tak otworzę tylko pierwszy

      Usuń
  43. Rywalka ma dużą szafę i wiele ślicznych ubrań. Ciężko było coś wybrać, ale jakoś dałam radę. Jestem bardzo zadowolona ze stylizacji. No i czekam na stylizację koleżanki na mojej lalce ;)

    http://www.iv.pl/images/14568464610677706152.png


    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacja dosyć prosta, ale mnie się podoba. Użytkowniczka ma mnóstwo ładnych rzeczy, ale ciężko coś ze sobą zestawić. Mam nadzieję, że z moją doll nie będzie problemu.
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=sm6jyg&s=8#.Uwot8_l5O_c
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę narzekać na grupę i partnera :)
    Na razie nie zabieram się za pracę, gdyż w szafie zozoleq może coś jeszcze się pojawić :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Praca:
    http://i61.tinypic.com/14vqpup.png

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Grupo! licze na was xD
    http://oi61.tinypic.com/2lx2td.jpg

    OdpowiedzUsuń
  49. Szafa rywalki jest duża, ale z moimi zdolnościami nic nie wyszło...

    http://bankfotek.pl/view/1676280

    nastolattka

    OdpowiedzUsuń
  50. Wychodzi na to, że dobrze trafiłam :D Powodzenia i trzymam kciuki za grupę kryształową! Jestem z siebie nawet zadowolona, mam nadzieję, że wam sie moja praca spodoba.
    http://oi59.tinypic.com/2elebs1.jpg
    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, daje bez podszewki bo jakiś Tadzik ingeruje w moje stylizacje, rzalowo
      http://oi58.tinypic.com/23tnx92.jpg

      Nie pozdrawiam tadzika :'(

      Usuń
  51. grupo wieze w was, bezowi gora! :D
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  52. Damy rade http://i61.tinypic.com/156pjfd.jpg
    julanka.xd

    OdpowiedzUsuń
  53. http://bankfotek.pl/image/1676335

    20 stron ciuchów, trochę ciężko było. Stylizacja jest słaba, ale nic więcej nie umiałam z tych rzeczy skleić.
    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  54. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=a2getg&s=8#.UwpPFuN5Pk0

    wampirekGold

    OdpowiedzUsuń
  55. http://bankfotek.pl/image/1676349
    DoQe.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiem dlaczego, ale jestem wpisana do tabelki, a WYCOFAŁAM SIĘ (jestem w grupie platynowej). Od razu mówię, że nie oddam pracy mimo tego, że jednak na liście jestem i moja rywalka (synopsa) nie będzie wystylizowana.... :c
    Zuzka__07

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam nadzieje że kolor i czcionka napisów nie będzie liczona ujemnie :) http://www.bankfotek.pl/view/1676378

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja na swoją rywalkę narzekać nie będę, ponieważ ma piękną twarz i zasobną szafę c;
    Co prawda z moimi zdolnościami nie wyszło nic wspaniałego, jednak mojej całej grupie mówię: Hwaiting! |(*o*)/
    Cyklamenowa do boju! | Czarownica00
    http://pl.tinypic.com/r/34e2p/8

    OdpowiedzUsuń
  60. Było trochę trudno ;p
    http://bankfotek.pl/image/1676418

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  61. Grupo, dajmy z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  62. Sei-Chan ;> Dobrze się trafiło. Mam nadzieję, że i ona nie będzie miała problemu z wystylizowaniem mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciężko było, ale udało się. Nie jestem zadowolona, ponieważ koleżanka ma mało ubrań, ale nic na to nie poradzę. Oddaję stylizację taką jaką udało mi się wykonać:
    http://i57.tinypic.com/15ow9c4.jpg

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam malutki problem. Jak mam zrobić stylizację z takimi włosami jak ma moja przeciwniczka ? (bez obrazy) : )

    OdpowiedzUsuń
  66. Nawet nie ma jakiejś porządnej bluzki, sukienki... mogę prosić o zmianę przeciwniczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem.. moja ma niecałą! jedną stronę szafy ;_;

      Usuń
  67. http://oi57.tinypic.com/11lsx6t.jpg

    Duquesa10.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja jestem zadowolona z mojej rywalki, powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  69. http://bankfotek.pl/image/1676728

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ja mam z tobą konkurowac 0_o Zarąbista stylka :3

      adzik225

      Usuń
    2. Pod kolor skóry :p

      Usuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. http://pl.tinypic.com/r/9r7drk/8

    OdpowiedzUsuń
  72. Ok, bo nie ogarniamy. Stylka nie musi byc w podanych kolorach, tak? Inaczej będzie problem xd
    Ogółem trudne zadanie, bo wszystko zależy od szafy. Ktoś ma farta i wylosował xxemowaxx`a haha.

    + Dominiko, jeśli to czytasz: proszę zmień włosy! Zasłonią całą stylkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja ma być dowolnie wykonana , tak jak Karolina odpowiedziała w jednym komentarzu możesz użyć kolorów jakich chcesz. Tamte podane kolory to jest tylko nazwa grupy. Co do zmiany doll nic tutaj o tym nie pisało , więc nie zamierzam zmieniać włosów , a że zasłonią twoją stylkę to już nie mój problem :) Białe tło potrzebne do stylizacji znajdziesz po prawej stronie obok zamkniętego pokoju.
      Pozdrawiam Dominika076

      Usuń
    2. Ok, dzieki.
      Serio zmiana wlosow to taki problem? xd Nie zeby cos, ale ja mam ok. 70-80 stron ubran i to jest malo w porownaniu z innymii, ktorzy posiadaja po 200.
      Ty masz okolo 40 i oczywiscie to nie Twoja wina, ale moglabys zmienic chociaz wlosy, bo naprawde bedzie mi ciezko zrobic cokolwiek.

      Usuń
    3. Ja wylosowałam <3

      Usuń
    4. Przecież 40 stron w szafie to nie mało XD
      Dziewczyny, konkurencja, kto będzie ułatwiał zadanie przeciwnikowi xd?

      Usuń
    5. Haha, zakladam, ze jest Ci z pewnoscia smutno :D

      Usuń
    6. @ Kasia
      40 stron to malo :0

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Tak zmiana włosów to taki wielki problem , ponieważ nie zamierzam swojej doll zmieniać w żaden sposób , poza tym to jest tylko konkurs w którym trzeba wykonać stylizację , a nie metamorfozę :)
      Jeżeli ty nie umiesz wykonać stylizacji na mojej doll , to naprawdę nie jest już mój problem :) Sama musisz sobie z tym poradzić ;) W swojej szafie robiłam dawno porządki i wywalałam z niej niepotrzebne rzeczy do schowka , tak to by było ze 100 stron lub więcej , więc myślę że ułatwiłam ci tym tylko zadanie :)
      Pozdrawiam i czekam na stylizację ;)

      Usuń
    9. Jakaś Ty miła, o jeny! Akurat uważam, że im więcej ubrań, tym lepiej, ale w sumie kto co woli. Nie powiedziałam, że nie umiem zrobic stylki, po prostu włosy psują wygląd doll. Nie martw się, dam sobie jakoś radę, nie od dziś jest się na sd :)

      Usuń
    10. Nie jesteś od oceniania mojej doll :) Być może też nie jesteś fanką fryzur ze StarDesign i uważasz , że one psują wygląd,lecz to tylko i wyłącznie jest twoje zdanie ,więc proszę zachowaj je dla siebie :)
      O gustach się po prostu nie dyskutuje ;) Najważniejsze , że mi się podoba moja doll , a nie innym :)

      Usuń
    11. Owszem, to dobrze, że podoba się Tobie własna doll.
      Jednak, jak sama napisałaś o gustach się nie dyskutuje - tak jak według Ciebie jest to wyłącznie moje zdanie, tak ja mogę twierdzic, iż fryzury ze StarDesign są sztuczne :)

      Usuń
    12. Zgadzam się, możesz tak twierdzić i nie zaprzeczam , bo każdy ma swoje zdanie na temat fryzur ze StarDesign , ale swoje zdanie możesz zachować także dla siebie , ponieważ możesz jeszcze kogoś urazić w ten sposób.Nie dotyczy to mnie , ponieważ toleruję szczerość.Jak napisałam każdy ma inny gust i o nim się nie dyskutuje :)

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. Dominika- tak bardzo boisz się, że przegrasz i utrudniasz jej zadanie?

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    16. Po pierwsze nikomu zadania nie utrudniam ,tylko po prostu nie zamierzam zmieniać swojej doll specjalnie dla stylizacji -.- Ja również mogłabym powiedzieć jej , żeby coś w swojej doll zmieniła , bo mi nie pasuje do stylizacji , lecz zachowuje to dla siebie , ponieważ w tym konkursie chodzi oto aby wykonać stylizację , a nie metamorfozę czyjejś doll.Każdy po prostu musi się dostosować do swojego rywala. Takie jest moje zdanie na ten temat. Jeszcze jedno w tym konkursie chodzi tylko o dobrą zabawę. Jeżeli nie przejdę dalej lub przegram , mówi się trudno i żyje się dalej :)

      Usuń
  73. http://i62.tinypic.com/2uiayb8.png


    paige.mathews

    OdpowiedzUsuń
  74. http://i58.tinypic.com/vqkv9w.png
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  75. http://pl.tinypic.com/r/8vt8y0/8

    Liczę na wsparcie grupy :)
    A co do mojej stylizacji, skonsultowałam się z moją 'modelką' i praca się jej podoba, jestem z siebie dumna ^^

    ~Uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  76. ja jestem średnio zadowolona z partnerki, ciężko, no ale udało mi się coś sklecić z tych 15 stron w szafie, szkoda że nie można zmienić twarzy i fryzurki ;P
    http://i60.tinypic.com/2vkdn3s.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ślicznie, wiedziałyśmy, że dasz radę! Dośc niezła grupa nam wyszła, jak tak patrzymy :>

      + Choc w sumie mogłaby byc jakaś selekcja, że np. trzeba miec minimum 50 stron.

      Usuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. http://i.imgur.com/V0z0Ev4.png
    kawa007

    OdpowiedzUsuń
  79. Ile osób przejdzie dalej? Czy cała grupa od razu odpada?

    OdpowiedzUsuń
  80. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=24y8f48&s=8#.Uwucx_l5O1k

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja akurat z szafą rywalki nie miałam problemu. Rzeczy jak dla mnie wystarczająco dużo. Jednakże wolę robić stylki u siebie, więc nie wyszło mi chyba nic dobrego ;-;
    http://vlep.pl/img/6xpcyg.png
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  82. http://oi60.tinypic.com/27xfk2s.jpg

    CleverSell

    OdpowiedzUsuń
  83. No chyba tak źle nie wyszło ; >
    http://bankfotek.pl/view/1676963
    esteriaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna stylizacja :) Świetnie dopasowałaś wszystkie elementy ;)
      Dominika076

      Usuń
  84. http://i59.tinypic.com/2rzvwqq.jpg

    mam nadzieję że źle nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. http://oi57.tinypic.com/mc6xxe.jpg

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  86. Mimo, że w nicku przeciwniczki jest błąd znalazłam ją w zgłoszeniach , tu pojawia się pytanie..
    Czy można zmienić mi rywalkę? Ona ma jedną stronę w szafie nic do siebie nie pasuje.. Pomijam już "atrakcyjność" samej doll! Pomocy!


    dinka5

    OdpowiedzUsuń
  87. Harlejtomka

    http://i59.tinypic.com/2jruxj.png

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepraszam, że są trzy, ale nie wiedziałąm, czy można prostować nogi tak jak ja mam, że jeszcze wygiętę :/
    Padmey

    http://i62.tinypic.com/2vxqh3s.png

    OdpowiedzUsuń
  89. ja również jestem zadowolona z mojej rywalki, jednak moja stylizacja to pikuś w porównaniu do jej :c
    http://files.tinypic.pl/i/00503/z3qrirqmjddd.png
    MissMiley542

    OdpowiedzUsuń
  90. http://bankfotek.pl/view/1677333
    Grupo przepraszam, nic lepszego nie mogłam wykombinować ;/
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  91. Classy but Sassy, może się wydawać, że czegoś brakuje, ale ja już tak lubię :)

    http://i62.tinypic.com/ok6ezp.jpg

    OdpowiedzUsuń
  92. Beżowa górą !
    za kilka dni dodam stylizacje bo może jeszcze coś zmienie
    Pozdrawiam Vallenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, nareszcie ktoś z mojej grupy się odezwał *-*

      Usuń
  93. Ja jestem bardzo zadowolona z rywalki. Pracę oddam za kilka dni.
    Grupo do boju!

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  94. Dajesz grupa szmaragdowa!
    http://www.tinypic.pl/blrdyc1n9gw1

    awcia

    OdpowiedzUsuń
  95. Grupa rubinowa! EmoFllorra. dla zuzia023 c: http://bankfotek.pl/view/1677978

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zmieniłam podpis na stylizacji na taki, jaki miał być. http://bankfotek.pl/view/1677984

      Usuń
  96. http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=a6BMdyuA%2FVxAFtonx%2FlTuoh4l5k2TGxc#.Uw4VlON5Ous
    Wykonał - Ananasek22k dla Padmey
    grupa - seledynowa

    OdpowiedzUsuń
  97. http://pl.tinypic.com/r/29oj0c6/8

    Wybaczcie grupo.. jedna niepełna strona szafy..
    dinka5

    OdpowiedzUsuń
  98. Moja praca :
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2m27vko&s=8#.Uw4a7uN5O3A
    Mam nadzieję, że nie jest najgorzej :)
    Życze wszystkim powodzenia!

    Pati-1997

    OdpowiedzUsuń
  99. http://i58.tinypic.com/2ia5zip.png

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  100. Oto moja praca: http://www.bankfotek.pl/view/1678339
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  101. To było coś trudnego...
    http://pics.tinypic.pl/i/00504/rpxbotno34zo.png

    Dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  102. http://oi60.tinypic.com/xkwwes.jpg

    selenaAngel9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale świetnie mnie ubrałaś <3 Tak różowooo ^o^

      Usuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. http://www.bankfotek.pl/view/1678767
    corny.pl

    Mam wrażenie, że emo-niunia- się załamie, gdy zobaczy mą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  105. Przeciwniczka ma świetne ciuchy. Jednak nad stylizacją trochę myślałam :)

    http://i60.tinypic.com/2poocr8.png

    OdpowiedzUsuń
  106. http://oi57.tinypic.com/98yk50.jpg

    DancerMarika :D

    OdpowiedzUsuń
  107. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2jeu6om&s=8#.UxBmnuN5O-0

    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  108. http://www.bankfotek.pl/view/1679230

    zuzia023

    GRUPA SELEDYNOWA DO BOJU! :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Nie było tak źle :D
    http://bankfotek.pl/image/1679395

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  110. http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=a6BMdyuA%2FVx%2BNTDrazG1Ioh4l5k2TGxc#.UxDLJPl5Mz4

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  111. Genialne ciuchy ma moja koleżanka ♥
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2ic6yr9&s=8
    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń