Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie :)
Pochodzi z Pakistanu, a na stardoll jest już 3 lata. Poznajcie B4Barbie (<-- KLIK). 
Apartament to kilkadziesiąt otwartych pokoi, w których oprócz cennych ubrań nie spotkamy nic ciekawego. Wnętrze, które pokazałam jest jednak wyjątkiem. Świetnie prezentuje kulturę i architekturę, a przede wszystkim zdolności użytkowniczki. Co jednak przekonało mnie do pokazania wam właśnie jej?
Jest świetną projektantką mebli i nie tylko:
Cena nie odstrasza, a rzeczy wyglądają ładnie. Najbardziej spodobał mi się drugi obrazek, który idealnie pasowałby do niejednego wnętrza. 
Fryzury nie są w moim stylu, ale są ładnie wykonane. Cena też nie jest za wysoka. 

Zajrzycie do jej apartamentu?

17 komentarzy:

  1. Zaintrygowało mnie wnętrze, jestem ciekawa jak jest zrobione, więc wpadnę do niej przyjrzeć się mu z bliska.

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest świetne, projekty i fryzury takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze bardzo ładnie wygląda. Projekty fryzur nie są najgorsze, a do tego są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze bardzo fajne, widać, że ma talent :) Fryzury mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wnętrze. Projekty obrazków też. Ma dziewczyna talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeciętne projekty, ale wnętrze piękne :) Do tego ma talent.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze super! Kojarzy mi sie z mangą "opowieść panny młodej" o której dzisiaj czytałam. Reszta nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzę tu nic nadzwyczajnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wnętrze, ale jednak zgadzam się z kom wyżej

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wnętrze i widzę że jest fanką 1D :D

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z minerwą

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wnętrze i obrazki. Podziwiam osoby, które umieją stworzyć z niczego coś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mi się spodobało wnętrze i nic poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyna może i ma talent, jednak nie trafia on w mój gust.. Ale muszę przyznać rację komentarzom wyżej, wnętrze najlepiej się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wnętrze, projekty też są ciekawe.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wnętrze *o* Projekty takie sobie.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!