Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #9
Cześć, moi kochani. Co tam u Was słychać? Ja mam bardzo dobry humor bo nareszcie weekend. Moi znajomi przyjeżdżają na noc - nie mogłam się doczekać! Tydzień szybko minął, przyszły jest straszny. Ale na razie staram się o tym nie myśleć :).

Makijaż w zieleniach. Gdy wykonałam pierwszy, odświeżyła mi się strona. Po drugim padła mi przeglądarka. Do trzech razy sztuka. Dobrałam do niego naszyjnik, który dostałam jako prezent z kolekcji Dior. Moim zdaniem, świetnie pasuje do zieleni.


Co o nim myślicie?

15 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż i naszyjnik świetnie do siebie pasują! Bardzo mi się podoba!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest świetny , a naszyjnik na prawdę pasuje .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie! Wszystko świetnie ze sobą współgra:)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest bardzo ładny, widać że jest bardzo starannie wykonany :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, wiosenny makijaż. Naszyjnik rzeczywiście fajnie z nim współgra :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Akurat u mnie piękna pogoda, więc makijaż idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, takie wiosenny! Też mam ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż. Naszyjnik dodaje uroku :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż. Naszyjnik znakomicie do niego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie umalowane oczy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!