Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jaka róża taki cierń...
Witajcie. Już jakiś czas temu powstał pomysł na tę stylizację. Wykonałam i dodaje. Ukazuje się dopiero dziś, bo czekała w kolejce :)
Coś innego niż zwykle, takie miałam "widzimisię", oby Wam przypadło do gustu. Oto stylizacja:


Dodaję także make-up. Pierwszy raz przypasowały mi usta w "trupim" kolorze ;) 

Jak Wam się podoba?
Czekam na Wasze opinie!

Wśród komentujących rozlosuję CENNĄ NAGRODĘ NIESPODZIANKĘ! 

Zgłoszenia do gościnnego udziału w jednym z moich postów.
Jeśli chcesz, by Twoja doll została przeze mnie wystylizowana i umieszczona w poście razem z moją, razem z komentarzem umieść
"WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
Warunki jakie trzeba spełnić:
1. Pusty (odblokowany) biały pokój
2. Udostępnione ciuchy, pokoje z dodatkami itd.
3. Codzienne odwiedzanie stardoll.pl - w celu usprawnienia komunikacji.
4. Jeśli spodoba mi się aktualna stylizacja doll, zgadzacie się na jej wykorzystanie lub zrobienie nowej przeze mnie.
Jeśli macie doll w męskiej wersji - zaznaczcie to w komentarzu!
_________________
Pozdrawiam
Szczęśliwa Coldi

24 komentarze:

  1. stylizacja całkiem w moim guście, z pazurem, lecz najbardziej urzekłam mnie twarz i makijaż twojej doll. Jest niesamowity!

    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest bardzo elegancka i szykowna. Idealnie trafiłaś w mój gust :)
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się makijaż, a stylizacja też ładna c:
    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll, jest niesamowita, ma świetnie dobrany i bardzo starannie wykonany makijaż, a co do stylizacji jest też bardzo ładna. W twojej Doll podoba mi się każdy szczegół :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa i śliczna! Uwielbiam to futro, a ty dobrałaś do niego świetne rzeczy! ♥ Super uzycie paska jako naszyjnika, bo to pasek z le jest, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie spodobał mi się make-up ^^ Taki delikatny i jeszcze ten kwiat w czerwonym kolorze :3 Co do stylizacji jest inna. Bardzo mi przypadła do gustu, ale jedyne co bym zmienila to otreba. Nie wiem czemu ale jakos mi nie pasuje :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż jest genialny :) idealnie pasuje do stylizacji, która bardzo mi się podoba. Dodatki moim zdaniem sa idealnie dobrane :3


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładną stylizacja, ale to twarz twojej Doll mnie zachwyciła :)
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja średnia, ale twarz najcudowniejsza!
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja to po prostu cud, z pazurem, myślę, że te piórkowate futro (jeśli mogę tak je nazwać xd) Jest strzałam w dziesiątkę. Ciekawie wykorzystałaś pasek z LE, wszystko fajne ale twarz doll.... Miazga, jest cudowna. *-* A tło jest fajne i idealnie pasujące do stylizacji.
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja i makijaż

    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    kasia55axe

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna oryginalna stylizacja. Wszystko idealnie dobrane. Bardzo spodobało mi się użycie paska jako naszyjnika :) + Cudny makijaż, świetnie wygląda ta róża we włosach! :D
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu ślicznie ♥
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  16. odważna, ale jak najbardziej udana stylizacja. perfekcyjna.
    nie zgłaszam się, ale życzę dobrej współpracy innym.
    Gerl14

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja średnia, za to bardzo podoba mi się makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja twarz koszmarnie wygląda z daleka, a z bliska ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa. Z daleka twarz wygląda na bardzo "groźną", a z bliska bardzo ładnie.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  20. WSPANIAŁA! Świetna twarz i stylizacja!
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, makijaż też mi się podoba.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna stylizacja i makijaż .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!