Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metalowa królowa
Witajcie! Na dziś  delikatna abstrakcja. Sama nie wiem skąd wziął się na to pomysł, ale chyba prezentuje się ciekawie. Jak sądzicie?


Zbliżenie na twarz:
Make-up w odcieniach fioletu i szarości. 
Podoba mi się ta fryzura, ale wygląda zbyt dziwacznie przy klasycznych stylizacjach, dlatego tym razem mogłam sobie na nią pozwolić. 
"Korona" zrobiona z naszyjnika ;) 

Jak Wam się podoba?


UWAGA!
Spośród Waszych opinii wybiorę i nagrodzę najciekawszy komentarz!
Oto nagroda:

Czekam na Wasze opinie!
______________

Buziaki,
Coldi

29 komentarzy:

  1. Świetnie. Podoba mi się ułożenie rąk i nóg. Stylizacja sama w sobie jest olśniewająca. Świetny pomysł na koronę z naszyjnika. Oznacza to, że jesteś bardzo kreatywna. Dobrze dobrałaś make-up do stylizacji. Jednym słowem: super ;)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naprawdę świetnie przebrałaś się za metalową damę. Wszystko świetnie się na tobie prezentuję, a pomysłem na koronę z naszyjnika to serio mnie zaskoczyłaś. Masz taką wyobraźnię, że mi nawet nie wpadłoby do głowy, aby zrobić coś tak pomysłowego. Makijaż dobrze dopasowuje się do ubioru. Może troszkę pierwszy screen ci się rozmazał, ale to nic. Gratuluję oryginalności i liczę na kolejne równie wspaniałe posty z twojej strony. Zapomniałam również napisać, że trafnie dobrałaś dodatki. Super!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. No a pomysł na koronę z naszyjnika - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, śliczny pomysł. ,,Metalowa Dama'' żeby coś takiego wymyślić to trzeba mięć niezwykłą wyobraźnię tak samo jak pomysł z naszyjnikiem jako korona. Sam strój jest idealnie dopasowany do medoll tak samo jak makijaż, jest lekki a za to jaki daje śliczny efekt, podkreśla oczy. Włosy są ładne i wszystko idealnie pasuje do tej stylizacji. JESZCZE RAZ BRAWO ZA WYOBRAŹNIE ! :* XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest tak bardzo cudowne, cudowne, cudowne, aż mi odbiera słowa i nie wiem co napisać *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo pomysłowa i oryginalna, podoba mi się w niej najbardziej sukienka razem z dodatkami tworzy zgraną całość, stylizacja oryginalna, rockowa;))

    kasia55axe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja i świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zacznę od minusów. Fryzura mi się nie podoba. Może gdyby była troszkę węższa to było by ok. A teraz plusy. Piękna sukienka.Nie wpadłabym na pomysł z tą koroną. Świetnie pasują tutaj buty. A makijaż to cudo. Świetne połączenie makijażu z resztą. Na prawdę świetny pomysł. Trzeba mieć wyobraźnie żeby zrobić taką genialną stylizację. :))
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie i ładnie *.*
    Stylizacja bomba! Taka nie z tej ziemi. Dodatki pasują do sukienki. No i buty również. Całę połączenie wygląda interesująco. Twarz też jest mega. To coś na głowie tak mnie intryguje. Też chcę coś takiego xd Włosy faktycznie mogą wyglądać dziwacznie przy zwykłych stylizacjach, ale Twoja jest niezwykła : )
    Ogólnie mega : )
    Pozdrawiam, AgnesMagnes99 : )
    : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy make-up! Bardzo przypomina mi wilka i te oczy ;] Stylka też ciekawa, taka nietypowa.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna abstrakcja. Możesz częściej takie robić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, wyjątkowo i napewno nietypowo :) Widać, że zadbalas o szczegóły :) Poza oddaje charakter, który chcialaś przekazać. Dobrze, że zrobiłaś taką pozę, w której nie widać obcasów, bo one są za delikatne.. Jedyne, co mnie razi to tło :/ Jak dla mnie za wyraziste i odwraca uwagę od doll, która powinna grać pierwsze skrzypce. Następnym razem trochę rozmaz lub weź delikatniejsze. Makijaż idealny !! Miałaś dobry pomysł z tym czymś na głowie (nie wiem co to jest xd), bo idealnie pasuje :)
    martynka782

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać; częściej szalej, bo to przynosi wspaniałe efekty :D
      martynka782

      Usuń
  13. ciekawe i oryginalne..
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana abstrakcja. Ciekawe pomysł z użyciem naszyjnika wsadzonego na głowę :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja genialna, taka w moich klimatach. Makijaz równiez zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest genialna i ciekawa . Na prawdę przedstawiłaś Metalową Damę . Dodatki pasują , a przede wszystkim ta korona na głowie . Taki mały akcent , a urazmaicaja całą stylizacje . Sukienka i buty są boskie. Makijaż ciekawy i pasujący do stylizacji , włosy również . Jesteś bardzo kreatywna . Tło pasuję (tak mi się wydaje) idealnie .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jaka śliczna sukienka *,* Bardzo fajny pomysł na stylizację :D
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku powiem parę słów o stylizacji, która bardzo mi imponuje jest wręcz świetna, wszystko świetnie ze sobą połączyłaś w tej stylizacji, nie mal zadbałaś o każdy detal tej stylizacji. Stylizacja nie dość że jest świetnie wykonana, to jeszcze świetnie się prezentuje, stylizacja z ogromną pewnością wpadła mi do gustu.
    A teraz może powiem coś o makijażu, który też jest świetnie i bardzo starannie wykonany, ja podziwiam takie pięknie i z gustem wykonane makijaże, gdyż sama nie umiem tak idealnie, wykonać takiego makijażu.
    W makijażu podoba mi się to że, całość bardzo ładnie i delikatnie ze sobą połączyłaś, jest na prawdę bardzo dobrze, i za to wszystko masz ode mnie jak najbardziej pozytywną opinie :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo mi się podoba, jednak bez tego pasiastego kołnierza przy szyi byłaby bardziej ciekawa ;D
    Makijaż jest genialny, nie podobają mi się tylko włosy doll :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym zacząć miłym słowem i powiedzieć że stylizacja mi się bardzo podoba jest po prostu oryginalna .
    Wiem że wiele osób napiszę takie same komentarze co ten bo nie ma co się rozpisywać jednym słowem udana .
    Trafiła w mój gust może dla tego że nadchodzi karnawał i poczułam go właśnie na tej stronie .
    Zmieniłabym jedynie fryzurę bo nie przepadam za nią .
    Ananasek22k

    OdpowiedzUsuń
  21. Doll jest oryginalna. Troszeczkę wystylizowana na nowoczesną " Królową Śniegu " lub " Kobietę z przyszłości "
    Te naszyjniki ciekawie się prezentują, pasują do szarej fryzury. Makijaż jest niecodzienny, oryginalny i ładny.
    Sukienka jest urocza a buty po prostu piękne ! xD
    Fajne tło i ciekawe ułożenie doll.
    Cool ;p
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpatruję się w tą stylizacje od kilku minut i nie mogę przestać. Stworzylaś coś pięknego i oryginalnego. Podziwiam cię za odwagę, bo stardoll boi się takich stylizacji, nikt nie lubi chwalić się abstrakcjami. Jednak to, co pokazalaś udowadnia, że takie stylizacje robić trzeba, bo są o wiele bardziej inspirujące od zwykłych. I właśnie ty zrobilaś coś niezwykłego.
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  23. Wykonanie graficzne bardzo ładne, jednak nie podoba mi się ta stylizacja. Nie ma w niej nic ciekawego. Przyznaję, że kolorystycznie wyszło, ale czegoś mi tu brakuje, wydaje się zbyt pusta. Makijaż jest cudowny,

    awcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się przeróbka graficzna pierwszego obraza. Doll stoi w ciekawej pozie. Makijaż też jest śliczny.Gdybym zobaczyła np. na jakiejś imprezie doll z taką (chyba opaską), zastanawiałbym się po co to założyła? ale jak tutaj patrzę to wygląda normalnie, ponieważ pasuje do stylizacji.Myślę, że praca jest oryginalna i ciekawa, podoba mi się. Bardzo fajny pomysł na stylizacje(nie wiedziałam, że w StraPlazie są takie włosy :o )/ Padmey

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna, oryginalna stylizacja. Nie będę się tu dużo rozpisywał, bo nie znam się na tego typu outfitach. Zachwyciło mnie to nakrycie głowy, genialny pomysł! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna! Wszystko jest doskonale połączone: sukienka, naszyjnik, makijaż. Poza i tło idealnie dopełniają całość. Wg mnie to jedna z Twoich najlepszych prac ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!