Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolaż 7# - XOXO
Witajcie Kochani!
Co u was słychać? Przygotowałam dziś dla was dwa kolaże! Jeden jest stardollowy, a drugi zaś zrobiony z rzeczy realnych. Temat kolaży to Walentynki, które były w piątek. 

Stardollowy:
Blezer-Elle/Sukienka-nelly.com/Pasek-Voile/Naszyjnik-nelly.com/Okulary-Special Offer/Buty-Hb,
Callie's Picks/Torebka-Chanel,Jean Paul Gaultier/Kwiatek-Decades/Lampka-Le

Realny:
Chcecie aby za tydzień pojawił się następny realny kolaż? :)

+ Prezent
Z komentarzy wylosuję 3 osoby, które otrzymają drobne upominki z gift shopu. 

Ściskam Klaudia


23 komentarze:

  1. Śliczny kolaż, zamieszczaj więcej ;*

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle miłości <333
    Kolaż pierwszy, śliczny.
    Robisz ogromne postępy, oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolaż! Wygląda uroczo i te kolorki! Jakie śliczne butki zrobiłaś!
    W realnym zbyt duży bałagan jak dla mnie, aż mnie zainspirowało do odwiedzenia polyvore.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i jakie słodkie :) szkoda że nie pojawiło się 14 lutego ;p
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolaż!Tak dużo różu<3Od razu kojarzy się z miłością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie stylizacje. Stardollowa jak i realna bardzo mi się podobają. :3
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Należą się brawa, świetnie to wykonałaś. No i oczywiście jak to już ktoś zauważył, robisz postępy. Oby tak dalej! Czekam na wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie!Klaudia ma do tego talencik.I to nie mały:)Pozdrawiam cię Klaudia!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolaż:) podoba mi się

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolaż ! Piękne połączenia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolaże! Bardzo mi sie oba podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolaże! Każdy mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy kolaż jest idealny, drugi podoba mi się trochę mniej. Pomysł z realnym zestawieniem ciekawy, czekam z niecierpliwością :)
    Zulska

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej przypadł mi do gustu kolaż ze stardoll ^^ wszystko jest jak dla mnie idealnie dobrane :3

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiesz jak bardzo się cieszę, że przyjęłaś moje niektóre rady do serca! ♥
    Stardollowy kolaż jest cudny, naprawdę czuć klimat przedwczorajszego święta - Walentynek. Bardzo mi się spodobało połączenie 2 butów. A jeśli chodzi o realny kolaż, to też mi się podoba. Dodatki idealnie dobrane. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się, trochę bardziej drugi:)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie za słodko aż mdli...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolaże! :D Duużo lepsze od poprzedniego :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziuszko, kocham takie klimaty ;p
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolaże, zwłaszcza podoba mi się ten stardollowy:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!