Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inne spojrzenie ma modę #6 Czerń i biel czyli sukienki ze sklepu Basic


Witam was bardzo serdecznie, kochani.
Dziś bardzo optymistycznie i pozytywnie, ponieważ mam bardzo dobry humor.
Wreszcie zrobiłam, coś z czego jestem zadowolona i nie, nie chodzi mi tu o tego posta.
No cóż, pewnie jesteście zniecierpliwieni, więc bez zbędnych ceregieli przechodzę do stylizacji.

________________________________


Fascynator - Perfect Day | Pasek, torebka - Callie's Picks | Buty - Voile, Millionaire Mansion Fashion | Rajstopy - Film Theory | Sukienka - Basic, Nelly.com | Okulary - Darmówka | Sweter - Frankie Morello Tribute 



Sukienka - Basic | Naszyjnik - PPQ | Rajstopy - Film Theory | Pasek - Callie's Picks | Buty - Cheap Monday | Torebka - Darmówka | Płaszcz - ♥It Girls♥

Co do stylizacji : Chciałam przygotować, dla was 2 sety z obecnej kolekcji Basic.
Starałam się dopiąć wszystko na ostatni guzik, żeby było perfekcyjnie.
Na ten moment, nie znam waszego zdania, ale jestem zadowolona. 
Nie chciałabym się przechwalać, ale myślę, że nie wyszło tak źle i nie jest tak masakrycznie jak poprzednio.

_________________________________

Jak zwykle, przyszedł czas na szczęśliwy komentarz.
Jestem wam wdzięczna za obiektywne opinie, pod moimi postami, dlatego mam nadzieję, że tu również sobie poradzimy. Dziś będziemy mieli dwóch zwycięzców.
A oto, wasze nagrody :



Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



26 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne stylki, ale jakoś druga mi się więcej podoba ;]]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne stylizacje, zwłaszcza podoba mi się ta pierwsza.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, szczególnie pierwsza ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja byłaby naprawdę świetna, gdyby nie te czarne rajstopy, które są po prostu za ciemne do takiej stylizacji, bez nich byłoby o wiele lepiej + połączenie złota i bieli sprawdza się praktycznie zawsze.
    Druga stylizacja o wiele bardziej mi się podoba od pierwszej, wydaje mi się że to przez ten musztardowo-czarny płaszczyk, jest super! Choć stylizacja jest bardzo klasyczna (czerń i złoto), ma swój urok. Dobra robota :)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są fantastyczne, jedynie jak ktoś już zauważył czarne rajstopy niezbyt dobrze komponują się z delikatną bielą. Druga stylizacja-mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pierwszej stylce, użycie sukienki z nelly podbiło moje serce :) Rajstopy bym zmieniła na jaśniejsze, ale i tak jest mega.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest cudowna. W pierwszej zmieniłabym tylko rajstopy, bo jak zauważyły osoby powyżej, rajstopy niezbyt dobrze komponują się z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylki, druga rządzi. ♥

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  9. Twarz i makijaż nie pasują trochę do tej pierwszej stylizacji, do drugiej świetnie się wpasowały, ale według mnie pierwszy outfit jest zbyt delikatny. W pierwszym zestawieniu też nie pasują mi wcześniej wspomniane przez innych użytkowników rajstopy, do tej stylizacji - okropieństwo. Nie lubię tego blezera, wyszczupla strasznie doll i wygląda okropnie, jak patyk, kołek, fu. Oszczędziłabym sobie również paska i drugich butów, trochę przytłaczają twoją pracę i źle się wtedy komponuje, zapewne chciałaś dobrać coś, co by pasowało do złotych łańcuszków na torebce, ale postawiłabym na coś delikatniejszego, też w formie łańcuszka. Podsumowując pierwsze zestawienie - trochę dużo się dzieje, za wiele elementów. W drugim zestawieniu bardzo spodobało mi się połączenie złota, żółci i czerni, miodzio! W przeciwieństwie do pierwszego outfitu, ten bardzo mi się spodobał i trafił w moje gusta.
    Badscere (znowu się rozpisałam XD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest ładna , ale te rajtuzy nie pasują . Druga jest piękna *-*

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sukienki basics są naprawdę cudowne, a tutaj są świetnie wykorzystane. Obie stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszą stylizację zepsułaś ciemnymi rajstopami. Są za ciemne do tak lekkiego outfitu. Druga stylizacja jest zdecydowanie lepsza, ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to tak, stylizacja ślicznie! Nie mam żadnych zastrzeżeń, chociaż może zmieniłabym albo zdjęła te rajstopy z pierwszej stylizacji, ale to najmniejszy szczegół. Strasznie podoba mi się połączenie butów z Voile z tymi z Milionare, wręcz zakochałam się w efekcie. Druga stylizacja równie świetna, wszystko idealnie dopracowane, jak to określiłaś "dopięte na ostatni guzik". No cóż, co tutaj więcej pisać? Wszystko idealnie i koniec kropka .

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie! Stylizacje w jednym kolorze i dodatki. To podoba mi się najbardziej. Fajny pomysł, żeby zestwić te sukienki w jednym poście.
    Pierwsza stylizacja bomba! Wszystko tak ładnie wygląda. Jednym co bym zmieniła to usunęła coś z głowy, bo trochę za dużo się tam dzieje. Może jeszcze zmieniłabym twarz doll, bo kolczyk i ten grymas moim zdaniem nie pasują do takiej stylizacji. Reszta jest tylko na plus : )
    Druga, jw. ekstra. Uwielbiam ten płaszcz. Często robię z nim stylizację : ) Tutaj wybrałabym inną fryzurę. Reszty się nie czepiam, bo jest mega.

    Pozdrawiam, AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje są cudowne. Jak dal mnie jest najlepsza pierwsza. Uwielbiam połączenie bieli ze złotem. Spodobało mi się połączenie twoich butów, wygląda to bardzo ładnie :)Stylizacje jest bardzo elegancka, ale czarne rajstopy dodają dla niej odrobinę ostrości. Co do drugiej stylizacji również nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko idealnie ze sobą pasuje. Połączenie czerni ze złotem też wygląda bardzo ładnie. Ten płaszczyk idealnie pasuje do sukienki. Bardzo podoba mi się twarz Twojej doll, jest bardzo ładna :) Na koniec napiszę że stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam aga...11

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne obie stylizacje! Nie wiem która lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne, zakochałam się w drugiej ♥.♥
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne stylizacje. Druga podoba mi się jeszcze bardziej niż pierwsza. Niestety nadal twarz wygląda strasznie. Ale stylizacje Ci się udały :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś niestety pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu. Sama koncepcja świetna. Samo to, że wykorzystałaś moją ulubioną torebkę od razu mnie zachwyciło. Ogólnie góra mi się podoba. To właśnie dół mi przeszkadza. Nie podobają mi się rajstopy w zestawieniu z tą sukienką i kompletnie nie spodobały mi się stworzone przez Ciebie buty.
    Teraz czas na drugą stylkę. Co tu dużo mówić.... MISTRZOSTWO! Naprawdę, oczarowała mnie ta stylizacja. Po pierwsze moje ulubione kolory, w których najczęściej tworzę swoje stylizacje. Po drugie, płaszcz <3 Nie pomyślałbym, że tak świetnie będzie współgrał z sukienką Basics, która do tej pory przypominała mi... koszulę nocną :D Podsumowując ta stylizacja jest chyba moją ulubioną w Twoim wykonaniu *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje bardzo mi się spodobały, ale tylko do tej pierwszej mam trzy zastrzeżenia.
    Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, podoba mi się ta biel, co sprawia, że set wydaje się być taki 'czysty'. Może to głupie porównanie, ale ja właśnie takie odnoszę wrażenie. Zdjęłabym czarne rajstopy, które psują w tej stylizacji ta harmonię, oraz zmieniłabym fryzurkę, gdyż woalka z tym kwiatem (?) lekko odstaje od tych włosów. Makijaż wydaje się za ciężki do tej stylizacji, lekko przypudrowana twarz, łagodne odcienie-lepiej by to wyglądało przy Twoim outficie.
    Druga stylizacja jest cudowna, podoba mi się w niej wszystko. Klasyczne połączenie złota z czernią udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja jest genialna, minimalistyczna co perfekcyjnie trafia w mój gust! Druga mniej trafia do mnie, jednak duży plus za wykorzystanie tych butów, ja miałam z nimi wielki problem a ty połączyłaś to bardzo dobrze z żółto-czarnym blezerem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W pierwszej stylizacji zrezygnowałabym z rajstop, za to druga jest świetna. Tyle razy zastanawiam się nad kupnem tego czarnego płaszcza i chyba wreszcie się zdecydowałam. Wydaję mi się, że fryzura jest trochę za wysoko.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  23. Również w pierwszej zrezygnowałabym z rajstop albo dobrałabym białe. Odpuściłabym też nakrycie głowy, ponieważ zasłania twarz doll i przytłacza całą stylizację. Druga podoba mi się o wiele bardziej. Buty są pięknie dobrane do blezera, a połączenie złota i czerni daje elegancki wydźwięk. Dodatki są wysmakowane i wszystkiego dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych stylizacjach♥ Nie wiedziałam że można tak ciekawie wykorzystać spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz cudowną twarz ♥ Stylizacje są przepiękne i nie mogę oderwać od nich wzroku OvO xD
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!