Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ocena apartamentów
Ocena wnętrza NieOosiagalna

Klaudialigenza: Ślicznie wygląda część pokoju z kominkiem. Wnętrze jest przytulne. Jednakże zmieniłabym tą czerwoną ścianę, usunęła ciężarki. 3/5

missmariksza: Nie jest źle, jednak ognista czerwień jest zbyt krzykliwa jak dla mnie. Lepiej wypadłby kolor burgundu. Równiez daje 3,5/5

Ocena wnętrza FantasticLove2
Klaudialigenza: Pokój jest bardzo pusty. Miałaś dobry pomysł na parapet. Obrazki z czaszkami nachodzą na regał. 2,5/5

missmariksza: Obrazki z czachą zakłócają ściankę oświetloną halogenami. Muszę przyznać, że niezbyt mi się to podoba. Jest mało elementów, ale nie oznacza, że pokój ma wyglądać tak jak wygląda. Popracuj troszkę nad nim. 2/5

Ocena wnętrza paige.mathews
Klaudialigenza: Bajkowo. Widok za oknem jest śliczny. Przydałoby się uzupełnić wnętrze. Zmieniłabym także podłogę na jednolitą lub drewnianą. 3,5/5

missmariksza: Radziłabym zmniejszyć dywan, ponieważ w tej wielkości, aż krzyczy. Na pierwszy rzut nie dostrzega się nawet mebli. 3/5

Ocena wnętrza kicia1912

Klaudialigenza: Jest ładnie, czuć tu jeszcze świąteczny klimat. Ciekawe połączenie kolorów. Naprawdę świetne. 4/5

missmariksza: Kolorystycznie jest nawet ok., szczególnie druga część wnętrza z sofą. 3,5/5

20 komentarzy:

  1. Wszystkie pokoje są ładne. Ostatni najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Pokoje są ciekawe i mają potencjał :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami, najbardziej do gustu przypadło mi ostatnie. Pierwsze wnętrze - ściana wszystko psuje, nie lubię zbytnio czerwieni, a ta aż razi. Podłoga z 2 już na prawdę mi się przejadła, widziałam ja już zbyt wiele razy i wydaje mi się, że w pewnym senisie kaleczy wnętrze. Trzecie... hmm jak dla mnie lekko sztucznie za oknem, a podłoga praktycznie zlewa się z meblami, nawet ich na początku nie zauważyłam! Ostatnie super, ale świeta już dawno minęły. Fajny widok na kochnię chyba, ale ta zasłonka nigdy mi się nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami . Najbardziej podoba mi się ostatni pokój .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny adekwatne do poziomu apartamentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie zgadzam się z ocenami, jednak są one trochę za krótkie :) Najlepszy w tym poście jest pokój kicia1912, natomiast pokój FantasticLove2 i paige.mathews nie przypadły mi do gustu w ogóle. Są słabo wykonane i brakuje im dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam z ocenami, najbardziej podobały mi sie ostatnie apartamenty :)
    martynka782

    OdpowiedzUsuń
  8. W zupełnością zgadzam się z ocenami. Pierwsze i ostatnie wnętrze są najlepsze :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami, lecz do gustu nie przypadło mi żadne z wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ostatnie wnętrze, reszta to zupełna pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za ocene. Mi sie bodoba moje wnetrze :) Ja odobiscie uwielbiam "stare", zabytkowe meble.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadne pomieszczenie nie zapiera wdechu w piersiach, ale jak już mam wybrać to sądzę, że Kicia1912 ma najładniejsze wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z komentarzem wyżej .:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tam gdzie są te czaszki był biały kwadrat, ale go wyjęłam be zrobić zdję ie mój pech, że zrobiłaś zdjęcie w tym momencie:D
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym pokoju jest taki trochę bałagan. W drugim tak samo. W trzecim nie podoba mi się podłoga. Mój ulubiony to ten ostatni :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni jest ciekawy i to jemu dam 5 gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!