Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu


Dzisiejszy łowca stylu, jakiś taki bardziej sympatyczny, niż zwykle. 
Nie wiem czym jest to spowodowane, że mam tak dobry humor, ale muszę się tym cieszyć.
Po raz pierwszy, od wielu lat weekend ciągnął się u mnie niemiłosiernie. 
Dziś byłam w kinie na filmie Pompeje, przyznam całkiem fajny, ale niektóre momenty były przynudzające.
A Wam, jak minął weekend ? Co takiego porabialiście ? 

_____________________________________


Na zdjęciu : Punkkokoo / Polska
Sukienka - Archive | Blazer - DKNY | Torebka - Windows on the world | Szpilki - Young Hollywood | Bransoletka - ELLE | Naszyjnik - Callie's Picks, PPQ | Pasek - Voile | Tatuaż - Evil Panda

Na dziś wyłowiłam, dla was stylizacje autorstwa punkkokoo. 
Na początku nie byłam sama do niej przekonana, ale po dłuższym przyjrzeniu się zauroczyła mnie.
Świetna prostota, połączona z bardziej drapieżnymi akcentami. 
Główne skrzypce gra tu sukienka, z różnymi wzorkami, które świetnie wpasowują się do reszty. 
Dodatkowo, genialnie dobrane dodatki sprawiają, że zestaw jest przyjemny dla oczu.

________________________________________________

Chciałabym wam podziękować, za tak wiele subiektywnych opinii pod moimi stylizacjami.
Dało mi to wiele do myślenia i przywróciło wiarę w samą siebie. 
Miło było mi słyszeć, wasze rady, które okazały się dla mnie cennym kluczem.
Z wielką przyjemnością, było mi wybrać dzisiejszego zwycięzce szczęśliwego komentarza.
Z pewnością, twoją wypowiedź zapamiętam na długo.
Dla przypomnienia, oto nagrody :


Sukienkę i buty, zgarnia :



Chciałabym ci serdecznie pogratulować i podziękować, za szczerą, ale jak ważną dla mnie opinię.
Na zgłoszenie się i odebranie nagrody, masz 2 dni.

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



13 komentarzy:

  1. A ja w weekend się rozchorowałam. Siedzę w łóżku i piję gorącą herbatę :)
    Stylizacja jest ładna, ale jak dla mnie nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja.
    Weekend minął bardzo szybko, ale na szczęście mam jeszcze tydzień ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje! :)
    Moja kicia stworzyła taką piękną stylizację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, jedyne co mi się w niej nie podoba to torebka i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja i gratuluję .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna, gratulacje :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Stylizacja ok.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i stylizacja! Wszystko świetnie połączone, zasługuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja.Zazdroszczę blazera.


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się stylizacja, ale jeśli chodzi o makijaż, to nie jest on dobrany kolorystycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylka :) Gratulacje.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!