Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#12 "Strike a Pose"
I jak wrażenia po Strike a Pose? Miałam nadzieję, że to będzie coś w stylu Royalty - sklep dla ss nielimitowany. A tu taka niespodzianka. Zanim włączyłam komputer połowy kolekcji nie było. Niestety takie uroki późnego wracania do domu, ale na szczęście udało mi się kupić świetną narzutkę. Pierwsze co przychodzi mi na myśl patrząc na mój zakup to angielska królowa machająca do tłumu ludzi. Jako, że królową nie jestem i mogę trochę zaszaleć to do stylizacji dołączyłam torebeczkę "perfumy" chanel. Myślę, że jest ona w pewnym sensie dopełnieniem całej stylizacji.



Narzutka - Strike a Pose
Naszyjnik - Archive
Sukienka - PPQ
Torebka - Bizou
Buty - Miss Sixty (uwierzcie, że tam są)



Udało Wam się coś kupić?
A może już nieźle na tym zarobiliście?
Co myślicie o stylizacji?

17 komentarzy:

  1. Ja nic nie kupiłam. Jest drogo i tylko dla SS. Stylizacja jest bardzo ładna. Świetne użycie płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja. Mi rzeczy z tego sklepu sie nie podobają, pewnie przez wszechobecne czarne rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. nim kupiłam SS wszystko zostało wyprzedane. A co do stylizacji, średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja. Nic nie kupiłam w Strike a Pose, nie jestem ss.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna . Tak samo jak ty wróciłam późno do domu i prawie wszystko było wykupione . Kupiłam tylko spodnie .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna, ja niestety zdążyłam kupić tylko jedną parę spodni.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zawiedziona, że to sklep tylko dla ss.
    W stylizacji nie jestem przekonana co do tej spódnicy. Zamieniłabym ją na coś innego. Pomijając to bardzo mi się podba.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :) Dzięki czarnej spódnicy nie rzucają się tak w oczy te czarne ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam tam tylko czarne buty, a stylizacja świetna! Te czerne ręce trochu psują, ale może być :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tylko sukienkę.Stylka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja. Wspaniale dobrane dodatki. Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja wspaniała !! Co do sklepu nic nie kupiłam przez ceny :/
    martynka782

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, torebka jest tu dobrym pomysłem.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, elementy świetnie dopasowane. Ja też skusiłam się na jedną rzecz ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska ! Ja niestety nic nie posiadam z tej kolekcji! !! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic niestety nie udało mi się kupić. Stylizacja niezła :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam bluzkę z kotem :)
    Stylizacja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!