Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ramię w ramię #6
Witajcie! W dzisiejszym poście gości u mego boku użytkowniczka o bardzo wymownym nicku: ROBIECIEWKONIA.
Dziękuje za wyrozumiałość przy zmianie wyglądu swojej doll hihi :)
Bardzo spodobał mi się ten... sweterek? Jest świetny! Szukałam go po bazarku ale niestety nie znalazłam, szkoda.
Przechodząc do rzeczy, oto dzisiejsze 'ramię w ramię':

Ciągle nie mogę znaleźć sposobu na białą otoczkę wokół dollek...

Jak Wam się podoba dzisiejsza odsłona?
Czekam na Wasze oceny!

____________
Pozdrawiam
Coldi

13 komentarzy:

  1. Ślicznie!
    MOŻESZ WYKORZYSTAĆ WIZERUNEK MOJEJ DOLL
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo mi się podobają stylizacje, ale masz big + za połączenie sweterka z kurteczką, muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po lewo bardziej mi się podoba, ale ogólnie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter i stylizacja z nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę pomysłowe są wszystkie twoje kolaże

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje bardzo ładne, ciekawią mnie te fajne oryginalne połączenia, stylizacje prezentują się wręcz świetnie.
    Oczywiście za dwie stylizacje masz ode mnie pozytywną opinię :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do frędzlowatej kurtki, czy cokolwiek to jest - jest ona dostępna jeszcze w sklepie, a najwygodniej zakupić ją u użytkowniczki przez ten koszyczek :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje <3 W drugiej może coś bym zmienił, ale i tak jest cudna :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter . Stylizacje również są ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! Ile razy chcialam zrobic cos z tym fredzelkowatym czyms to mi nie wychodzilo. Obie stylizacje bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizacje. Czekam na następne ;p
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje, czekam na kolejne :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!