Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
White, Grey, Black - Monochrome
    Witajcie.
Tym razem nie będę się rozpisywać, bo najlepszym pisarzem nie jestem.
Dzisiejsze stylizacje są monochromatyczne.
Oto i one.
nr1nr2

nr1 - sukienka-SuperTrash, buty- Miss Sixty, torba-Prety n' love, bransoleta-Callie's Picks.
nr2 - blezer- Miss Sixty, buty- Archive, torby- Fallen Angel i darmówka, bransoleta-hb, szorty- It Girls.

nr3nr4 
nr3   sukienka- Fallen Angel, płaszcz- Antidote, buty- Velvet orchid, torebka- Callie's Picks,
nr4   sukienka- Fallen Angel, blezer- Killah, naszyjnik- ELLE, torebka- D-signet, buty- nelly.com.

nr5nr6
nr5  żakiet- boniour bizou, spódnica- Decades, buty- tingeling, torba- Miss Sixty.
nr6   top- darmówka, żakiet- RIO, torba- Antidote, buty- nelly.com, pasek- pretty n' love.

Dziękuję za miłe komentarze do ostatniego postu.
Pozdrawiam wszystkich komentujących i życzę słonecznego weekendu.
emu.musia

19 komentarzy:

  1. 2, 3, 5, 6 stylizacja jest świetna! W 5 się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,3,6 są jak dla mnie najładniejsze.


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 stylizacja jak dla mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, piąta chyba najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś stylizacje zbytnio nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, a najlepsze 4 i 6.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś wszystkie stylizacje mi się nie podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylki:)
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w 2 stylizacji, jednak nie rozumiem obecności twóch toreb? No cóż, w każdym razie zachęciłaś mniedo kupna blezera ;)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia jest przeświatna, ale wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga i piąta są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje. Zakochałam się w 2 *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne stylizacje, szczególnie podoba mi się 2.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie mi się podobają ,lubię takie oszczędne zestawienia koolrystyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe stylizacje, choc druga najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje są piękne i ciekawe . Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja nr 2

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne. Na ogół nie lubię szarych stylizacji, ale te są całkiem spoko :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne stylizacje, najbardziej podoba mi się nr 5. Wcześniej nie zwróciłam uwagi na ten żakiet, chociaż jest piękny i świetnie się prezentuje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwójka podoba mi się najbardziej :) Kocham szarości

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!