Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Męski punkt widzenia
Wracam do Was z kolejnym postem pisanym pod wpływem pozytywnych emocji.

Bardzo dobrze się czuję i chciałbym to wyrazić w kolorowej stylizacji jednak chciałem zrobić coś innego niż w zeszłym tygodniu. Bardzo rzadko robię tzw. chłodne stylizacje. Mimo, że wszystkie odcienie niebieskiego bardzo mi się podobają to nie zdarzają się u mnie tego typu stylizacje. Co do dzisiejszej to jestem nawet zadowolony. Miałem kilkudniową przerwę w stardoll i trochę wypadłem z rytmu ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Do typowo letniej stylizacji dodałem futerko które diametralnie wszystko zmieniło. Dodatek do spódniczki z BASICS zrobił z niej bardziej oryginalną rzecz. Liczę na Wasze komentarze. Ciepłe? A może chłodne jak stylizacja ? 
| Futerko - Callie | Bluzka - Orginal Future | Spódniczka - BASICS | Dodatek - brak |
| Torebka Chanel - Bizou | Buty - VOILE |


15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sczerze, taka sobie. Nie jestem przekonana co do tego futra, ma dziwny krój. Nie wiem do czago pasuje kolor butów i bluzka? To 2 elementy zupełnie z innej bajki,

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile bluzke jakos strawie, to jedne z moich ulubionych butow (<3) tu kompletnie nie pasuja. I musisz jeszcze troche popracowac nad jezykiem w swoich wypowiedziach, bo czesto powtarzasz wyrazy.
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  4. Futro wygląda zbyt poważnie według wyglądu doll ( jej niewinnych rysów twarzy) oraz całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś to futro mi tu nie gra.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz jeszcze troszkę popracować nad tą stylizacją. Rzeczy niezbyt do siebie pasują.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby poprawnie i ładnie, ale coś mi tu zgrzyta. Brakuje tu jakiegoś mocniejszego akcentu.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś mi tu brakuje :/ Ale stylizacja mimo to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniłabym buty pod kolor i byłoby całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Futro mi sie tu nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się cała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze Wam powiem, że samemu mi się to nie podoba ale to z powodu spieszenia się. Teraz moja doll ma na sobie o wiele ładniejszą stylizację. Szkoda tylko, że wpadłem na nią o dzień za późno :)


    Synea

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedne z moich ulubionych butów :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładnie :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!