Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza+relacja
Hej! Jak wam miną tydzień? Mi całkiem dobrze, może nawet i bardzo. W ten czwartek miałam urodziny, dostałam tyle życzeń, że nie wiedziałam co odpowiadać! (Nie licząc jak się na mnie w szkole rzucili ;-;) Dzisiaj byłam w Rzeszowie na "zakupach", wróciłam dosłownie 5 minut temu. Chodziłam i chodziłam, praktycznie wszystkie sklepy odwiedziłam i nic. Nic ciekawego, ładnego, nic. Wróciłam z notesikiem z rillakumą, mangą Acid Town #1 i kilkoma niezbędnymi rzeczami jak nożyczki, bo ciągle zabieram te kuchenne i zeszyt w kotki, bo był uroczy. Wczoraj były też wyniki III próbnego sprawdzianu, 34 punkty. Tak szczerze, mogłam więcej i doskonale to wiem. Narobiłam tyle głupich błędów w zadaniach otwartych z matmy. Z polskiego nie jest źle, bo miałam wszystko dobrze i dostałam za to 6 z polskiego. Nawet Klaudia, uznawana za najlepszą osobę z polskiego w ostatnim miała 7/8. Średnia klasy jest także niemała, 26,96% to jednak dużo. Jak skończę post i zrobię stylizacje planuję usiąść z mangą w reku, herbatką i ciasteczkami.

 Może i długo siedzieć nie będę, ale lubię to!

Chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić na imprezę blogową!
Startujemy już o 19:30, ilość miejsc ograniczona!
Przyjdźcie razem z nami dobrze się bawić!
Tematem przewodnim imprezy jest goth - ruszcie głową!
Dla najlepiej ubranej osoby 20 sd sponsorowane przez mariksza!
Zapraszam, mam nadzieje, że się pojawicie!


_______________________________________________________________

Nasza blogowa impreza właśnie się skończyła. Szczerze? Nawet nie wiem kiedy. Tak bardzo się rozgadałam, że zrobiłam tylko 1 screen. Na początku imprezy Anndoll88 zasponsorowała nam 50 sd dla zwycięzcy gry i to właśnie przestawia jedyny screen. Było troszkę bugów i znikały gwiazdki. Nie wiem jak inni, ale ja to widziałam. Pod koniec jak zwykle się rozgadaliśmy, wiadomo co czym to już prawie jak tradycja. co będę dużo pisać - rozmowy i przede wszystkim rozmowy to najczęstsza rzecz na imprezach teraz.

Jak widać 50 sd za wygraną w grze zgarnia weronika99, gratulacje! 
Widać tu wszystkich obecnych (no prawie) i nasze cudowne goth stylizacje!


20 sd za strój postanawiam wręczyć
Sandi1200
Gratulacje! Zgłoś się do mariksza w ciągu 3 dni

21 komentarzy:

  1. Może przyjdę, ale nie umiem robić takich mrocznych stylizacji :c

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczam goth loli
      http://www.hello-kitty.com.pl/pliki/040312723W6BXQD9SC935AMBDb_jak_wam_sie_podoba_gothic_lolita_i_styl_.jpg

      Usuń
  2. Postaram się być
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Coś dla mnie, jako dla prawdziwej gotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może przyjdę, ale mroczne stylizacje to nie dla mnie :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam metamorfoze mojej doll więc będe ^^
    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  6. Może przyjdę, ale na pewno nie w stroju goth xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będą miejsca to wpadne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Może za kilka minut się rozlużni, ja również stoje pod drzwiami:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mnie tam nie zobaczycie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyrzuciło mnie z imprezy czy uwzglądnicie moją stylizacje \?
    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę :C Przygotowałem się na imprezę, później się zagapiłem, patrzę na zegarek - 19.38. I mówię: o nie ! Szybko wbijam na sd, i co? Tak jak myślałem :( Nie dało rady wejść na imprezę. Co chwilę odświeżałem i nic -.-
    No ale cóż, mówi się trudno.... Mam nadzieję, że następnym razem mi się uda :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! Na następnej imprezie myślę że będę .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  13. Może na następną mi się uda :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Dziękuję za to wyróżnienie
    PS.Mój nick to Sandi1200

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!