Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na Nelly.com ♥
Hej, w dzisiejszym pomyśle na chciałam zaprezentować jakąś rzecz z PPQ, ale ,że nie znalazłam tam nic ciekawego to zajmę się sklepem Nelly.com, ponieważ jest przecena 3 za 2. Więc zaprezentuję Wam kilka rzeczy. Każda stylizacja jest w innym stylu, by zachęcić Was do zakupów w tym sklepie. Radzę się pośpieszyć, bo nie wiadomo do kiedy będzie promocja. Urozmaiciłam też wygląd posta.

Stylizacja 1-|Bluzka-Nelly.com| |Pasek-YSL| |Spódniczka-LE| |Torebka-Valentino| |Buty 1-PPQ| |Buty 2- Millionarie Mansion Fashion|
Stylizacja 2-|Wianek-Pretty`n Love| |Okulary-Riviera| |Koszula-It Girls| |Sweter-Nelly.com| |Spodnie-Pretty`n Love| |Buty-Other World|
Stylizacja 3-|Ramoneska-Bonjour Bizou| |Stanik-Basic| |Naszyjnik-Royalty| |Bluzka-Strike A Pose| |Spodnie-Basic| |Plecak-Nelly.com| |Buty-Nelly.com|

Podoba Wam się?
Wybierzecie się na zakupy do sklepu?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach!

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten sklep i mam różowy sweterek z tego posta. Może jeszcze coś dokupie. A stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, uwielbiam ten sklep :) Posiadam bluzkę z pierwszej stylizacji, a zamierzam zakupić buty i torebkę z ostatniej.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej stylizacji nie podoba mi się połączenie srebrnego napisu ze złotem. Druga jest genialna ( czy koszula jest jeszcze w Starplazie?). Trzecia też mi się bardzo podoba, ale ta noga troche dziwnie wygląda. Jednak stylizacje jak najbardziej udane.

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra,już wiem, że nie ma jej w Starplazie, a jest ktoś kto by mi ją sprzedał?

      Usuń
  4. Stylizacje są bardzo ładne. Druga jest przeurocza. Lubię sklep Nelly i juz sporo rzeczy z niego posiadam, ale może coś dokupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne i widzę postępy graficzne :D Najbardziej podoba mi sie pierwsza i aż zajrze do nelly chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylki!Lubię ten sklep

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep niesamowity, mam wiele rzeczy z niego. A co do stylizacji to najbardziej do gustu przypadła mi druga, jest taka wiosenna i dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne stylizacje, co do sklepu, to jest on u mnie w pierwszej trójce <3 Najbardziej spodobała mi się chyba druga stylizacja, ale wszystkie są świetne. Osobiście posiadam różowy sweterek i czarny plecak :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sklep jest genialny, jednak ubrania do najtańszych nie należą.
    Stylizacje na bardzo wysokim poziomie. Wszystki emi się podobają i nie wiem, którą wybrać na najlepszą : )
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszą stylizacją najbardziej zachęciłaś mnie do zajrzenia do tego sklepu :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje! Wszystkie trzy mi sie podobają, ale najbardziej zachwyciła mnie pierwsza. Śliczna jest ta spódniczka.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje :3Wszystko kupuję z nelly.com to mój ulubiony sklep . Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :)

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa! kupiłabym tyle rzeczy, ale nie mam sd :c Najlepsza dwójka

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje dla mnie są średnie, trójka jest jako tako ciekawa.
    A co do rzeczy, z tego postu nie mam tylko koszulki i chyba jej nie kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje, ale na tej wyprzedaży kupuję tylko rzeczy za monety
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne stylizacje, zwłaszcza podoba mi się ta środkowa. Postaram się coś podobnego zrobić.
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!