Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Walentynki minęły mi wspaniale. Czternasty, jak i piętnasty lutego
uważam za w pełni udane dni. Przechodząc do tematu...
Kolejny post ze stylizacjami. Każda w innym stylu. Mam nadzieję,
że każdy znajdzie tu coś dla siebie.




Stylizacja 1.
Jasna i dziewczęca. Podoba mi się zestawienie
tych delikatnych, letnich barw. Srebrne elementy
dodają wszystkiemu takiej spójności.
sukienka - Original future | naszyjnik - Cheap monday | spódnica - B.bizou
buty - Decades | bransoletka - LE | piórko - decor | torebka - Callie's pics




Stylizacja 2.
Luźna stylizacja w odcieniach szarości. Taka
mieszanka wszystkiego po trochu. W sumie o to
mi tu chodziło.
buty - Basics | spodnie - Windows on the world | kamizelka - DKNY
bluzka - Special offer | wisiorek - Fallen Angel, B.bizou (lub HB summer retro)
czapka - Original Future




Stylizacja 3.
A oto strój z którego jestem dzisiaj najbardziej
zadowolona. Dość ciężka, ale z nutką elegancji.
buty - Nelly.com | spódnica - Archive | torebka - Fallen Angel
pasek - Fallen Angel | niby kolczuga - Fallen Angel | bandeau - Archive
łańcuszek - LE, stardesign | kurtka - Jean Paul Gaultier



Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach i życzę miłej niedzieli.



14 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie ostatnia stylizacja, ale reszta też jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienia, każda stylizacja w innym stylu. Dla mnie najlepsza 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 1 i 2 nie zachwyca:| Za to 3 to jest...To jest...To jest...Bomba stylu!

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł. Najlepsza,genialna stylizacja to nr.3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i trzecia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 stylizacja jest przepiekna! W pierwszej coś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko druga stylizacja mi się najbardziej spodobała, ale jeszcze dodałbym jakąś kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się druga
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Pierwsza i druga są po prostu cudne <3

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja:
    Fajne pomieszanie delikatnych barw pastelowych i ostrej żółci. Ta stylizacja mi się najbardziej podoba.
    2 stylizacja :
    Fajny miejski look. Spodnie i bluzeczka tworzą udany zestaw. Tylko brakuje mi tutaj jakiejś torebeczki.
    3 stylizacja :
    Ostry rockowy look pomieszany z nutą elegancji. Ta siateczka dodaje tej stylizacji swoją "oryginalność" a spódnica delikatność zarazem. Fajny look, fajny.
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, doll ma jedne z moich ulubionych butów:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!