Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie lutego 2014r. na QoF

Luty się kończy, a wraz z nim zamyka się kolejny miesiąc QoF w blogowym archiwum. Od teraz, co miesiąc będziecie mogli zobaczyć podsumowanie w formie gazetki. Nie jest ona przygotowana tak byście czytali artykuły, które w lutym ukazały się na blogu lecz jej zadaniem jest krótkie przypomnienie co się tutaj działo.

Każdy obserwator QoF ma szansę znaleźć się na okładce podsumowania miesiąca. Aby mieć taką możliwość należy: skomentować obecne wydanie (napisać: zgłaszam się), obserwować blog, podpisać się nickiem ze Stardoll i później cierpliwie oczekiwać końca następnego miesiąca by móc się przekonać kto zdobi kolejną okładkę.



30 komentarzy:

  1. CUDOWNA GAZETKA! Wspaniałe aranżacje wnętrz. Zostały w nich wykorzystane moje ulubione połącznia kolorów. Stylizacje również są na wysokim poziomie. Makijaże też trzymają poziom. Wszystko świetnie sklejone. Pomysł z gazetką również bardzo fajny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł ! Karolino ja nie wiem skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeeey, widziałam to już, ale przybyło kilka stron. Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna gazetka ... bardzo ciekawa

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, zgłaszam się. c;
    natka0215

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł!Skąd ty masz taką mózgownicę???
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko <3
    Oczywiście się zgłaszam.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny magazyn, gratuluję talentu! <3

    Zgłaszam się

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny magazyn i pomysł!
    Zgłaszam się
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wydanie,a te odwzorowane stylizacje blogerech cudowne ^-^ Urzekł mnie kolaże *u*
    Zgłąszam się,a co mi tam <:
    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna gazetka! Super pomysł. Czekam na kolejny numer.
    Zgłaszam się
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!
    Zgłaszam sie
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie to jest genialne ! :O Podziwiam Cię za to, że udało Ci się coś takiego stworzyć *.* Naprawdę, świetny pomysł :D
    oczywiście zgłaszam się :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest praca wszystkich redaktorów w ciągu miesiąca.

      Usuń
    2. No tak, ale wykonanie i sklejenie tego wszystkiego to pewnie Twoja robota :)

      Usuń
    3. to wydanie tak. ale od następnego miesiąca każdy robi swoją część a ja sklejam

      Usuń
  14. Extra pomysł. Bardzo fajnie złożone. Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna gazetka, wspaniały pomysł na takie cuś ♥ Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna Gazetka, genialny pomysł. Oczywiście zgłaszam się, może mi się poszczęści :D

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. Właściwie do teraz nie wiedziałam, że cos takiego istnieje na tym blogu. miłe zaskoczenie :)
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba. Znalazłam nawet swój bardzo rozbudowany komentarz "świetna projektantka" ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś mi się nie wyświetla ;/
    Zgłaszam się :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna gazetka;)Róbcie takich więcej!

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    chomiska

    Bardzo ładnie zrobione, przyjemnie się przegląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z tą gazetką, podziwiam za to, że wkładacie w to wszystko tyle pracy. ;) No i zgłaszam się, może kiedyś mi się poszczęści. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne wykonanie gazetki, przyjemnie się to czyta :)
    Zgłaszam się
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł :D gazetka bardzo mi się podoba :)
    zgłaszam się

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!