Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca stylu + wyniki


Dziś troszkę później, niż ostatnio. Byłam sobie pozjeżdżać na snowboardzie i jakoś tak zeszło.
Także, serdecznie przepraszam. 

____________________________________


Na zdjęciu : -SWEET-GIRL-22 \ Polska
Spodnie - Hot Hot Buys | Bluzka - Bonjour Bizou | Blazer - Fallen Angel + ELLE | Kapelusz - Decades + Bonjour Bizou | Łańcuch - Cheap Monday | Pasek - Callie's Picks | Bransoletka - Rio | Torebka - Hot Buys | Buty - Nelly.com 

Prawdę powiedziawszy, dzisiaj miałam ciężko znaleźć moją style of the week. Miałam dużo zmartwień, wybiegłam z obiegu, a wiąże to się z pogubieniem w tych wszystkich blogach itd.
Wygrzebałam dość starą, bo z 9 lutego stylizację, którą stworzyła -SWEET-GIRL-22. 
Widziałam ją również, na blogu Caramel w Gladiatorkach stylu, o ile coś mnie nie myli.
Dlaczego ona ? Otóż zauroczyła mnie ogólna koncepcja tego zestawu, spodnie przed kostkę oraz bluzka odkrywająca brzuszek dolki. Patrycja postarała się również, o świetne dobranie dodatków, zapinając wszystko na ostatni guzik. 

A wy, co sądzicie, o tej stylizacji ?


Dobra, szybciutko przejdźmy do wyników z mojego posta : Inne Spojrzenie Na Modę.
Hot Buys Techno Top z Bonjour Bizou, otrzymuje : SzarlotStar.


Lavender Mini Skirt ze sklepu Basic, otrzymuje : Zuzka__07.


Gratulacje bardzo serdecznie, po nagrody zgłoście się do mojej księgi gości, w ciągu 2 dni.

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



12 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i świetne spodnie! Jak dla mnie torebka jest "z innej bajki" przez swój kolor, ale jakoś nie psuje to tak bardzo stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, dziewczyna ma wielki talent. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Patrycja jest cudowną stylistką, potrafi połączyć ciuchy na początku do siebie nie pasujące. Tutaj pokazała że łączenie wzorów jest hot. Fajnie że dała tutaj białą krótką bluzkę. Gdy by była długa zepsuła by cały urok tej stylizacji. Świetnie,wygodnie i modnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Spodnie w kratkę świetnie pasują do reszty, a to nie proste dobrać tak kolory by wszystko pięknie się łączyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylka!Gratki ddla diewczyn<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Ciekawe użycie spodni.
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja. Króciutka bluzeczka bardzo ładnie komponuje się z tym czarnym blazerem. Spodnie same w sobie są urocze, to przez wzór i długość. Muszę również spojrzeć na dodatki, które są perfekcyjnie dobrane. Ta torebka jest śliczna. Chiałabym, brałabym...
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. c; I dzięki za spódniczkę, nie powiem, pisząc ten komentarz miałam nadzieję, że ją dostanę. :D
    Zuzka__07

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie i udana stylizacja.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!