Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ramię w ramię #7
Witam Was moi drodzy w niedzielne południe :) Dziś kolejna odsłona serii, obok mojej Zimnej przecudnej urody czekoladka333! Stylizacje mało skomplikowane - czasem trzeba złapać umiar. Obie łączą w sobie czerń i delikatny beż/ pudrowy róż. Bardzo podoba mi się fryzura Eweliny doll, chciałam ustawić taką też mojej, ale wygląda w niej okropnie... Oto stylizacje na dziś:


Jak Wam się podoba dzisiejszy post?
Czekacie na kolejne?

PS. Póki co nie będzie zgłoszeń do kolejnych postów "ramię w ramię", mam już pełną kolejkę. Po opublikowaniu ostatniego (10) poproszę Was, abyście zdecydowali czy to kontynuować czy też nie. 

______________
Buźki
Coldi.

28 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się robiona na czekoladce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja stylizacja podoba mi się bardziej, to jest coś co chce się nosić zarówno na SD jak i w codziennym życiu c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie stylizacje są jej :)

      Usuń
    2. wow kotkoczekoladkowa oszustka ostro jedzie po wszystkich, na kazdym blogu masz swoje oddziały, tu tez chcesz wygrać ze swoich kont czekoladko333 czy może raczej kotku717? :)

      Usuń
    3. Niveo00 to ty, nigdy nie komentujaca tego bloga, chciałaś mi dokopać, ale ci nie wyszło.

      Usuń
  3. Twoja ładna, czekoladki jest banalna i strasznie oklepana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie stylizacje ona robiła, więc nie czekoladki. Ups..

      Usuń
    2. Wiem, chyba myślisz że jesteś pępkiem świata oszustko :)

      Usuń
    3. No chyba nie dokońca o tym wiesz, oszustki :)

      Usuń
    4. Hej, hej! Dziewczyny, bez takich... OBIE stylizacje wykonałam JA.

      Usuń
  4. Piękne stylizacje ! Pierwsza mi się najbardziej podoba .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę podobnie co nivea11 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki ups, my cały czas myślimy to samo <3

      Usuń
  6. Obie mi się podobają, ale pierwsza bardziej!
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje, aczkolwiek bardziej podoba mi sie pierwsza :0
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się obie bardzo podobają, świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne stylizacje!
    Czekam na kolejne
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    Mam nadzieje ze moglabym Cie poprosic o klikniecie w linki w tych oto dwoch postach KLIKiKLIKZ gory dziekuje bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja mimo, że prosta podoba mi się bardziej. W drugiej nie pasuje mi połączenie tej sukienki z tą narzutką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje zrobiłaś! Obie bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi, że wybrałaś właśnie moją doll :)). Stylizacje bardzo mi się podobają, może zaczerpnę jakąś inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizacje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje jak najbardziej wpadły mi do gustu, z niecierpliwością czekam na następny post :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje ładne, ale coś jakość chyba nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tylko ta pierwsza stylizacja, druga jest nudna, nie ma w niej tego "czegoś".

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!