Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu!
Hej, dzisiaj czas aby ogłosić wyniki konkursu na makijaż z użyciem czerwieni. Od razu mówię jeżeli ktoś tym razem nie wygrał to się niech nie przejmuję, bo następnym razem może się uda. I będzie bardzo miło zwyciężczyniom jeśli pogratulujecie im w komentarzu. Wszystkie makijaże mnie urzekły!

Główną nagrodę, czyli 40 sd i drobiazgi ze gift shopu otrzymuje...Diana.Miss2!


 Trzy wyróżnienia w postaci 20 sd otrzymują:
domsot, 888kamila i AramintaMona!





 Diana.Miss2 i Domsot macie się zgłosić do missmariksza po stardollary, a
888kamila i AramintaMona do mnie.
Za 1 miejsce prześlę drobiazgi z gift shopu, po które nie trzeba się zgłaszać.
Macie 48 godzin na zgłoszenie się po swoje nagrody.

Wszystkim zwyciężczyniom bardzo gratuluję!

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, nie spodziewałam się ♥ Gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wybranych podobają mi sie tylko 2 ostatnie prace. Ale gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.
    Ostatnia praca najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Przedostatnia praca najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tylko ostatnia... ale gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. zwycięski makijaż nie podoba mi się :)

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety uważam, że wybrane są złe makijaże :/ Podoba mi się tylko make-up kamili888.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni make-up. Gratuluję :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje , ale moim zdaniem zostały wybrane złe makijaże . Żaden mi się nie podoba xd

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, jednakże makijaże (oprócz jednego) kompletnie mi się nie podobają.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Ostatni make-up chyba mi się najbardziej podoba. W zgłoszeniach taki jeden mnie zachwycił, ale niestety się tu nie znalazł.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!