Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
In love with pastels
Nie wiem jak Wy ? ale ja tak bardzo tęsknię za wiosną, że postanowiłam przygotować lekkie, pastelowe stylizacje .
Bardzo lubię delikatne odcienie barw, pudrowe róże, jasne beże i delikatny błękit.
nr1nr2
Pierwsza, bardzo delikatna w odcieniu beżu;
sukienka-voile; płaszcz- FB; torebka- rio; buty- darmówka
Nr2  kurtka- darmówka; tunika- rio; buty-darmówka; torba- hb; pasek-bratz



nr3nr4
Nr3 sukienka-ppq; bolerko- LE; buty- chane tribute; torebka-rebecca bonbon; pasek-voile
Nr4  sukienka -MM; buty-DKNY; torebka- hb
nr5nr6

Nr5  żakiet - ppq; sukienka- archive; buty- roialty; bluzka-boniour bizou; torebka - hb
Nr6   tunika-archive; legginsy-rio; torebka- chanel tribute; buty- it girls; naszyjnik-hb

Dziękuję za ostatnie miłe komentarze do ostatniego postu.
Życzę miłego weekendu i pozdrawiam.
emu.musia

20 komentarzy:

  1. Ojejku jak dużo pięknych stylizacji! :) Również tęsknie za wiosną. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja nr 1.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne stylizacje, delikatne i lekkie, w sam raz na wiosnę :)
    Gerl14

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tęsknię za wiosną i mam nadzieję, że przybędzie niedługo. Zakochałam się w stylizacji nr. 1. Tak jak ty ja również szaleję za pastelowymi odcieniami których coraz więcej używam w stylizacjach.
    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pastele, zdecydiwanie najbrdziej podoba mi sie pierwszy i dwa ostatnie! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje :) Posiadam płaszcz z pierwszej stylizacji, coś tak myślałam że może się przydać :P
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :) Mam płaszcz z 1 styl i chętnie go używam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są bardzo ładne

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed znakami interpunkcyjnymi nie stwiamy spacji! Poprosiłabym też, aby w Twoich postach była zachowana poprawność gramatyczna (patrz pierwsze dwa zdania). Stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mariksza/Natalia - Bardzo przepraszam za to że użyłam spacji przed znakiem interpunkcyjnym w pierwszym zdaniu. Natalio, jeszcze raz bardzo przepraszam. WYBACZ!!!!!!

      Usuń
  9. Wszystkie stylizacja są bardzo ładne. Również tesknie za wiosną, na szczęście robi się coraz cieplej. No i bliżej do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, zwiewne, wiosenne.... najbardziej podobają mi się 1 i 6 (uwielbiam sowy:)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje. Szczególnie pierwsza wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Ja też najbardziej zachwycam się stylizacją nr 1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe stylizacje, ale najbardziej podoba mi się 1 i 6

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg mnie najlepsze są nr 1 i 6, piękne!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi się 1 stylizacja i 2 , ale i tak wszystkie są śliczne .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne, wiosenne stylizacje. pierwszy zestaw chyba najlepszy.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!