Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #6
Cześć kochani! Od razu chcę przeprosić za brak notki tydzień temu. Miałam wykłady i koncert, w piątek próby od zakończenia lekcji. Na szczęście wszystko poszło dobrze i wystęo był udany :)

Dziś postanowiłam zrobić mroczny makijaż. Wykonany jest na potrzeby mojej 'zabawy w grafika'. Żeby nie był zbyt nudny, dodałam trochę granatowego cienia na dolnej powiece. Nie jestem fanką tego typu make-up'ów, ale z tego jestem zadowolona.


Co o nim myślicie?

15 komentarzy:

  1. nie wiem czy wyszedł mroczny ale wygląda sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie "kocie oczy". Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trudno nazwać ten makijaż mrocznym, co nie zmienia faktu że jest bardzo ładny i skromny :)

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie mroczny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładny i starannie wykonany.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, staranny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy jest do końca mroczny. Róż pod oczami trochę mi nie pasuje do ogółu. Ale nie jest źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, taki naturalny, a jednak coś w sobie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż <3

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!