Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Z nowej dostawy do Fashion Furniture
Missmariksza pokazała już co nowego znalazło się w sklepie Fashion Furniture, ja za to przedstawię wam moje pomysły na wykorzystanie tych nowości.
Na wstępie napiszę, że polecam wszystkie nowe dekoracje. Kolekcja jest udana i można ciekawie wykorzystać ją w apartamencie. 
Ja do moich propozycji dla was użyłam dywanu w zebrowe paski (12sd), lampy (11sd), roślinki (6sd), aparatu fotograficznego (6sd) i pomocniczego stolika na kółkach (12sd).

Pozostałych mebli z Fashion Furniture także zamierzam w najbliższym czasie użyć. A wy kupiliście coś z tej dostawy? A może chcielibyście otrzymać prezenty z tego sklepu? Jeśli odpowiedzieliście twierdząco na to pytanie wystarczy, że skomentujecie post i podpiszecie się nickiem ze Stardoll a ja trzem osobom wyślę prezenty do apartamentu (wyniki jutro).

18 komentarzy:

  1. Dostawa też mi się podoba i chętnie bym coś kupiła , ale funduszy brak . Twoje obydwie aranzacje są świetne , każda ma coś w sobie co zachwyca . Pierwsza jednak podoba mi się bardziej ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kremową kanapę i mam zamiar kupić dywan w zebrę.Aranżacje genialne:)

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja. Bardzo chciałabym mieć kilka rzeczy z tej dostawy, ponieważ jest elegancka i w jasnych kolorach, a mi przydało by się ożywienie wnętrza. Jest trochę ponure :/ Podobają mi się twoje aranżacje.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pokoje. Zazdroszczę pomysłowości.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie aranżacje zdobyły moje serce. W dodatku zrobiłaś je z moim ulubionym kolorem błękitu. Jesteś mistrzynią w tym fachu-podziwiam Cię ciągle od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne aranżacje. Kolekcja jest nadzwyczaj udana :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje aranżacje! Obie oczywiścia praeświetne, a sama kolekcja też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne aranżacje ...masz talent !

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranżacja przepiękna. Zazdro i wgl xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna aranżacja.Niestety nie mam wystarczająco dużo sd, żeby sobie pozwolić na zakup wszystkich fajnych mebli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aranżacje z pięknymi meblami. Szkoda, ze jest dosyć drogo. Na razie kupiłam tylko rzeczy za sm.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne aranżacje! <3 Marzy mi się jeszcze wnętrze w Twoim wykonaniu z tą długą, białą sofą *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ją ale jeszcze nie wiem jak ją wykorzystać

      Usuń
  13. Twoje aranżacje bardzo mi się spodobały, każda jest inna, ale od razu widać fach autorki, którym możesz się poszczycić :) Ja kupiłam tylko wnętrze z tej nowej kolekcji do Fashion Furniture, ale bardzo chciałabym sobie kupić coś jeszcze, marzę o lampce stojącej i schodach. Wracając do wnętrz, do druga aranżacja spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się to, że Twoje wnętrza zawsze wyglądają na zamieszkane, mam tu na myśli rozłożone koce, futro (których Ci zazdroszczę ;)) Obydwie aranżacje są świetne, ale jako miłośniczka kotów muszę opowiedzieć się za pierwszą :)
    Planuję kupić prawie całą kolekcję, a na pewno schody i sofę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z poprzednim komentarzem. Wnętrza wręcz idealne! Zawsze masz wszystko dokładnie zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!