Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacje z wykorzystaniem nowych mebli
Na początek - drewniany stolik z blatem pomalowanym na niebiesko. Użyłam go jako sufit oraz wstawiłam taki mebel do tego pokoju (x2, mam nadzieję, że zbyt duża ilość nóg nie rzuca się w oczy - chciałam, żeby był szerszy i  kwadratowy, a nie prostokątny). Na obrazku: nowe rośliny, wyglądają bardzo egzotycznie, moim zdaniem są piękne.
 Poniżej bardzo bardzo prosta instrukcja jak zrobić wazon pokazany w tej aranżacji:

W drugiej aranżacji użyłam drzwi jako paneli ściennych, znów sięgnełam (z przyjemnością) po piękne pomarańczowe kwiaty - chyba zostaną moimi ulubionymi. To wnętrze to opcja dla lubiących żywe, pobudzające kolory, żeby nie przesadzić dodałam też dużo bieli (sofa, lampy, ściana, stolik).

Użyliście już w swoim apartamencie nowych mebli?

16 komentarzy:

  1. Nie kupiłam nic z nowej dostawy, bo nic mi sie nie podoba. Ciekawy sposób na wazon i super aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak osoba powyżej,a co do aranżacji wszyscy zanją moje zdanie:Piękne,jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i druga aranżacja jest świetna. :) Coraz częściej widzę twoje pokoje na qof! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne aranżacje! Aż nie umiem wybrać lepszej :D Bardzo fajny sposób na zrobienie wazonu :) Muszę zakupić tę roślinkę, którą użyłaś w drugim wnętrzu :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Ja jak zwykle jestem zauroczona. Wspaniała kolorystyka obu aranżacji. Podoba mi się użycie stolika jako sufitu, w ogóle uwielbiam ten kolor więc moje och i ach jest jeszcze większe. Pomysł z wazonikiem bardzo fajny. W drugiej aranżacji urzekł mnie obraz, który stworzyłaś z roślin. Doskonale dobrane elementy dekoracyjne, w tym drzwi, doskonale pasują do całości. Poduszeczki, lampy wszystko dodaje uroku. Lovciam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aranżacje, nie wiem, która jest lepsza. Rośliny rzeczywiście są świetne, sama kupiłam kilka, bo są bardzo tanie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba i sie pierwsza aranżacja . Świetny pomysł na wykorzystanie stolika jako sufitu . Co do stolika to wyszedł bardzo fajnie mimo twoich obaw o nogi ;-) Druga aranżacja też fajna , szczególnie podoba mi się obraz który stworzyłaś
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie aranżacja z drzwiami jako panel ścienny wydaje się lepsza i bardziej przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aranżacje! Pomysł na wazon też świetny, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na wazon. Uwielbiam gdy tworzysz coś z niczego. Stolik jako sufit- genialne ! :) Obie aranżacje mi się podobają.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne aranżacje! Ciekawe pomysły.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aranżacje ! Pomysł z wazonem na pewno wykorzystam !

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  13. Aranżacje zachwycające! Szkoda tylko, że z mojej strony brak talentu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!