Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Telepatía

Hej!

W tym tygodniu postanowiłam, że zrobię post z użyciem nowego topu z It Girls. 
Nie wiem jak Wam, ale mi osobiście bardzo podoba się nowa kolekcja.
Całkiem fajne artykuły i w końcu przestali dodawać same rekolory i Vinyla... Mam wrażenie, że stardoll w końcu wraca do normy ; )
Dajcie znać co sądzicie o moich stylizacjach i ostatniej kolekcji It Girls!


Stylizacja nr1
Okulary Vinyl | Choker Pretty'n Love | Blezer Vinyl | Bluzka It Girl | Pasek Subcouture |
Jeansy The Jet Set | Torebka Callie's Picks | Buty Fallen Angel

Stylizacja nr2
Beret It Girls | Okulary Pretty'n Love | Choker Rio | Blezer Killah | Bluzka It Girls | Pasek Royalty |
Torebka Windows On The World | Spódniczka Evil Panda | Rajstopy Archive | Buty Limited Edition


 

5 komentarzy:

  1. jak dla mnie słaba kolekcja....ciuchy są średnie,upatrzyłam sobie tylko kilka dodatków i body...co do stylizacji to druga jest ładna,pierwsza mi się nie podoba,nie lubię tej marynarki bo doll wygląda w niej szeroko,poza tym te buty są dziwne xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo ładne, podoba mi się w pierwszej wykorzystanie tej marynarki :D
    Kolekcja nie jest zła, może nie zachwyca, ale cieszy fakt, że to normalna dostawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba – nie lubię tej marynarki i tych butów, więc w sumie trudno, żeby mi się podobało.
    Druga jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje mi się bardzo podobają, oprócz tych butów z lewej ;D Nowa kolekcja jest całkiem udana

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba rozwaze zakup tej bluzki, dekolt w ksztalcie serca rzadko pojawia sie na sd, chyba jest calkiem w modzie :) obie stylizacje bardzo trendy i bardzo dopracowane - jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!