Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
First Look • Fendi & Alaia

 










Hej i czołem! 
Przychodzę dziś do Was ponownie z First Look. Tym razem pod lupę bierzemy dwie ostanie dostawy Tribute - Alaia oraz Fendi. Zacznijmy od nowej marki której rzeczy mamy okazję kupić. Nie wiem jak Wy ale ja wcześniej jej nie znałam i fajnie, że po raz kolejny dostaliśmy zupełnie coś nowego na sd. Uważam jednak, że niektóre rzeczy można było wykonać troszkę lepiej i wydaje mi się, jak na nie patrzę, że Admini się nie bardzo postarali. Ogólnie jednak dostawa jest bardzo ciekawa. Moją ulubioną rzeczą z tej kolekcji chyba jest sukienka którą możecie zobaczyć na manekinie obok. Jest świetnie wykonana ...i też genialny dół. Myślę, że można ją świetnie wykorzystać do różnych stylizacji. W kolejnym tygodniu do Plazy trafiło świetnie nam znane Fendi Tribute.  Dostawa to taki mały miszmasz różnych rzeczy i wzorów i wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście zakochałam się w zestawię widocznym na manekinie. Body można wykorzystać na wiele sposobów, fanie, że ma również zakryte dłonie i ciekawy kolor. Sukienka jest z koli w moim stylu i od razu skradła moje serce. A Wy macie swoje ulubione rzeczy z tych dostaw? 







-RockaRolla_





W dostawie oczywiście pojawił się również dodatki. Tym razem nie dostaliśmy żadnej biżuterii, ale za to większy wybór butów czy torebek. Jednym z moich rozczarowań są botki z Alaia, które wyglądają strasznie i szkoda że zostały tak skrzywdzone. Moje serce skradły torebki z Fendi... Są piękne, dobrze wykonane i myślę, że warto w nie zainwestować.  Na co jeszcze zwrócić uwagę? Na pewno na paski! Nie wiem jak to u Was wygląda ale ja mam ich wieczny niedosyt ;p  W związku z czym zakupiłam wszystkie.  





Tak jak poprzednio nasza załoga przygotowała kilka propozycji jak możecie wykorzystać zakupione rzeczy. Koniecznie dajcie nam znać która stylizacja spodobała się Wam najbardziej. 






-emu.musia 



-MajkaStar1999




-GirlEwelina

 

-Elizabet-Mary




-Kamil


7 komentarzy:

  1. Chciałam napisać, że kilka rzeczy mi wpadło w oko, ale byłoby to nadużycie. Sporo ciuszków i dodatków kupiłam z tych Tribute ^^


    Nieziemskie macie te stylizacje! Naprawdę trudno wybrać jedną! Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja Rocki, trzy pierwsze Emu-musi, pierwsza od MajkiStar, pierwsza i trzecia od GirlEweliny, trzecia Elizabet-Mary i pierwsza Kamila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny lookbook, może coś jeszcze dokupię :)

    O cholerka, ale mnóstwo cudownych stylizacji!!
    Zakochałam się totalnie w błękitnej od GirlEweliny, ta fryzura w ogóle, no cud ♥
    A poza tym to bardzo podobają mi się propozycje Rocki i dwie pierwsze emu-musi

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. z Alaia nie kupiłam nic,bo dla mnie te rzeczy są po prostu brzydkie....jeśli chodzi o Fendi to kupiłam 3 artykuły i tyle xd mam nadzieję,że jutro pojawi się jakaś lepsza dostawa xD jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się propozycje Rocki,druga i trzecia Emu.Musia (szkoda tylko że okulary włażą na włosy),pierwsza i trzecia GirlEweliny,no i pierwsza i druga Elizabet :) w sumie ładna też jest druga stylizacja Kamila :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sporą liczbę ubrań z tych tribute.
    Świetny lookbook, aż czuję przypływ inspiracji na kolejne moje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne first looki. Szczególnie podobają mi się stylizacje Elizabet-Mary oraz total black look emu.musia :) Nie wiem czy to specjalnie, ale w drugiej stylizacji Kamila nie ma butów, ale i tak jest bardzo ładna hah :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche juz kupione, planuje jednak wiecej rzeczy od Fendi. Wlasnue rzeczy z tej markiwskazane przez redakcje, sa warte uwagi. Co do Alaia to znowu sir powtorze ze wybrali kiepskie projekty, markama wiele ciekawszych rzeczy w ofercie. Stylizacje wszystkie dobrze wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje! Najbardziej podobają mi się propozycje emu.musi :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!