Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #80

6 komentarzy:

  1. Stylizacja wedlug mnie to ogromny misz masz. Niestety nic mi się w niej nie podoba :(
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są mega dziwne ale całość mi się podoba, jest tak intrygująco.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeszkadzają mi trochę te rajstopy... Poza tym bardzo podoba mi się koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna jest :) wywaliłabym tylko te pończochy i zmieniła buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz super! Ja bym sie pozbyl za to bluzki pod spodem. W ogole paska Chanel prawie nie widac na tej sukience xd a ten eklektyczny dol mimo ze jest specyficzny, to ma swoj urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak z wybiegu, podoba mi się :D
    Tak dziwnie, ale intrygująco.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!