Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szlafroczki

 Dzień dobry! Mamy dzisiaj piękny marcowy poranek, więc przychodzę do Was z porannymi stylizacjami. Niedawno udało mi się upolować w bazarku przepiękny szlafrok z Decades i natychmiast musiałam go wystylizować. Ponieważ mam jeszcze jeden szlafrok tej marki, postanowiłam stworzyć dwie stylizacje z użyciem szlafroczków w stylu vintage. 

Dajcie znać, co sądzicie o moich propozycjach. 


W stylizacji wykorzystałam: Szlafrok – Decades | Buty – Archive | Biustonosz – Stardoll Underneath | Perły – Fallen Angel | Kolczyki – Archive. 


W stylizacji wykorzystałam: Szlafrok – Decades | Buty – MSW | Kolczyki – Film Theory | Opaska – Archive | Perły – Decades. 


Stylizacje są proste, ale myślę, że takie piękności jak te szlafroki bronią się same :D 

Przepraszam także za trochę złe dopasowanie opaski, ale niestety nie da się użyć jej inaczej (a przynajmniej na mojej głowie). Z czapkami i opaskami na Stardoll jest jak jest... 

7 komentarzy:

  1. obie stylizacje są śliczne :) szlafroki są ok,ale ja nie używam ich xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacja, mega kobiece! Pierwsza chyba bardziej mi się podoba ze względu na ten fiolet ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. obie cudne ale nr1 wygrywa dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szlafroki mają paskudną grafikę i zawsze będzie mi to przeszkadzać. Niemniej stylizacje bardzo ładne, takie kobiece ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. zgodzę się z komentarzem wyżej co do grafiki, ale mnie się podobają jako całokształt. Stylizacje super!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szlafroki sa przepiekne! Chcialbym miec chociaz jeden z nich. Stylizacje bardzo eleganckie a zarazem zmyslowe :) w drugiej moze za duzo piorek, postawilbym na inne buty ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!