Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie ma nic przyjemniejszego dla oka niż spakowana walizka do odpoczynku ...

 


Hej i czołem!

Jak tam u Was? U mnie trochę chłodno ;p Chciałabym żeby zrobiło się już ciepło, a jedyne o czym marzę to piasek, woda i 30 stopni w cieniu.... Moja psychika tego żąda. Planujecie jakieś wakacje w tym roku? Ja bardzo bym chciała, ale sama nie wiem, nie chce się na nic nastawiać. 

Dzisiejsza aranżacja jest odzwierciedleniem tego czego potrzebuje. Typowo letnie wnętrze w błękitnych kolorach z akcentami bieli i złota. Uwielbiam! 

A jak Wam się podoba? 



10 komentarzy:

  1. Jaka piękna aranżacja! Chyba jedna z lepszych na blogu.
    Ja odkładam pieniądze na wycieczkę do Chin, ale czy uda się pojechać? Tego nie wiem :(
    Gdyby nie ten wirus, na pewno w wakacje zwiedzałabym piękne Chiny, a tak to pozostaje mi tylko spoglądać na cel oszczędnościowy "CHINY 2021".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoją podróż, bo Chiny muszą być fantastyczne! :D

      Usuń
  2. Kocham takie aranżacje, przywodzą mi na myśl wakacyjne klimaty ♥
    Liczę, że uda się gdzieś w tym roku polecieć na wakacje, ale chyba z planowaniem lepiej zaczekać do ostatniej chwili....

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna aranżacja :) aż chce się żeby szybciej ciepło się zrobiło

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie miała być Grecja, stanęło tylko na planach. Urlop wstępnie planuję w sierpniu i pewnie jeśli gdzieś wyjadę, to spontanicznie. Wnętrze jest bardzo ładne, takie letnie, ale zarazem przytulne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna aranżacja, kojarzy mi się z Grecją.
    Ja nie mam żadnych planów, yolo :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje plany na wakacje nawet w mojej glowie sie jeszcze nie narodziły 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :) ja też bym chciała gdzieś pojechać, ale dopiero co zaczęłam nową pracę, więc przez parę miesięcy najbliższych nie mam co liczyć na urlop.

    OdpowiedzUsuń
  8. super! ja bym chyba tylko zmieniła kolor ścian z niebieskich może na szary lub jasno zielony.
    ja mam w planach wyjazd do Paryża lub Londynu w te wakacje, ale kto wie jak sytuacja "koronawirusowa" się potoczy :S

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!