Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pattern


 

6 komentarzy:

  1. Pierwsze co pomyślałam to "dziwna". Ale stylizacja ma coś w sobie, kojarzy mi się z hippisami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zbyt duży chaos.

    OdpowiedzUsuń
  3. wzorki, wzorki, wzorki i jeszcze raz wzorki. Za dużo wzorków jestem na nie :(
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, ale dla mnie to wygląda bardzo źle - jak założenie spodni, na które założono jakąś starą kieckę, na którą jeszcze założony tunikową koszulkę. Dodatkowo dodatki tego nie ratują, a spychają w jeszcze gorszą otchłań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W punkt 👍 czekam na cos bardziej minimalistycznego i dopasowanego ;)

      Usuń
  5. A mnie się podoba. Jest tak dziwnie, że aż ciekawie. Wzory się fajnie zgrały.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!