Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Waitin' for you, Spring
Hello! Na zewnątrz zaczyna się robić nieco cieplej, z czego niezmiernie się cieszę, bo zima nie jest moją ulubioną porą roku.. Czekam aż będziemy mogli ubierać tylko bluzę, bo za kurtkami też nie przepadam i ubieraniem się ciepło :D Dzisiaj z okazji ocieplenia przygotwałem dla Was bardzo przyjemny makijaż, delikatny, kompletnie inny niż zazwyczaj to robiłem - bo poprzednie zawsze były ciemne i mocne. Dzisiaj jest kolorowo, wiosennie. Ubiór co prawda nieadekwatny do obecnej pogody, no ale załóżmy, że dollka chciała wyglądać i czuć się piękne w domu. Bluzeczka w sumie zrobiona bardzo na szybko, nie jest szczególnie dokładnie pocieniowana, ale według mnie i tak wygląda bardzo dobrze, jestem zadowolony z efektu końcowego. :)
PS. kolor bluzki wybierała Wiktoria, jak nie pasuje to prosze zgłaszajcie zażalenia do niej, utniemy jej premię


Your Sugar Daddy,
Kamil

8 komentarzy:

  1. CZEKAM NA SWOJĄ PREMIĘ, BO KOLOR PASUJE IDEALNIE XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. A no i prześliczny makijaż hihi ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze, kolor bluzki idealnie pasuje do makijażu więc nie wiem o jakie zażalenia chodzi xd po drugie, makijaż ładny chociaż spróbowałabym bardziej połączyć niebieski z różowym przy zewnętrznym kąciku oka bo mam wrażenie że jest dość odcięta ta linia, ale jeżeli była taka koncepcja to ja approve
    a po trzecie, aby być sugar daddy trzeba na początku mieć pieniądze xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż,taki cukierkowy :) ja też mam dość zimy, szybciej niech się ociepla żeby móc znowu nosić trampki xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ♥ Super makijaż, od razu robi się cieplej na serduszku :D
    P.S. Bluzeczka też piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaz nie lubie makijazow, tych kolorowych juz w ogole, to ten naprawde uwazam za udany. Podoba mi sie umiar i paleta kolorow. Jest bardzo harmonijnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, uwielbiam te grafiki :3

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!