Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
We need to talk... #trash

I'm not Dead! Jeszcze.... 
    Z tego co kojarzę to jakieś 2 albo nawet 3 miesiące nic tutaj nie dodawałem, Grudzień to był mdły i straszny miesiąc, a w styczniu przeglądarkowy Stardoll się skończył.... razem z moją lalką. Bez zbędnych szczegółów, nie mam gdzie pobrać tej nowej gry, dlatego od 2 miesięcy korzystam tylko i wyłącznie z aplikacji Puffin na telefonie (nie wspomnę, że musiałem za nią zapłacić 4zł). Jak już jestem na tym telefonie to nic nie umiem zrobić, nie wiem jak niektórzy potrafią tworzyć peruki StarDesign... ja nawet nie umiem kliknąć szukaj w bazaarze:( Ogólnie Dramat! Ale mam więcej czasu... z którym nie wiem co robić. 
    Od 3 tygodni Stardoll jakby wrócił do "normalności", skończyły się te koszmarne okna, recolory (boże! mam ich dość) i Archive/CP- kiedyś to lubiłem, teraz niedobrze mi się robi jak tylko widzę metkę z tego sklepu. Pojawiło się nawet LE i najlepsze! Pojawiło się TRIBUTE!!! 
+nie byle jakie Tribute... Schiaparelli Tribute! Ostatnio mam obsesję na punkcie tej marki, więc bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. No oczywiście pojawiły się głosy, że LE było takie średnie, a w Tribute zabrakło niektórych looków z pokazu, ale w porównaniu do zeszłorocznej tragedii, ja się bardzo cieszę.
Stylizacji nie mam jak robić, aczkolwiek w mojej głowie od dawna był pomysł. Połączenie moich dwóch ulubionych czynności: Kupowania i Oceniania. Postanowiłem stworzyć taki messy post w którym będę pokazywał Wam ubrania, które pojawiły się w StarPlazie w nowych kolekcjach i które uważam, że warto kupić. 100% moje zdanie, więc nie każdy się z tym zgodzi, ale może zainspiruję Was do zakupu czegoś... idk! Pomijam kolekcję LE, bo był już lookbook, no i wszystko jest Sold Out, więc nie będę zachęcać Was do zakupu czegoś, czego już nie ma xd.
    Zacznijmy od tego Tribute (serio, nie wiecie jak bardzo się cieszę!): 
Screen jest zrobiony na telefonie i sklejony w Layout- nie wiem jak to będzie wyglądać w poście xd

Zacznijmy od tęczowej sukienki, trochę słaba nazwa, bo tęczy to ja tam nie widzę, ale mniejsza... Podczas pokazu nie wzbudziła we mnie żadnych odczuć, była mi obojętna, ale jak zobaczyłem zdjęcie Kylie Minogue w właśnie tej sukience, trzymającej mikrofon, z niebieskim okiem, wyrazem twarzy- moje serce się zakochało! Dlatego był to drugi artykuł na jaki zwróciłem uwagę w tej kolekcji.
Następnie mamy świąteczny look Kim Kardashian, którą absolutnie uwielbiam, no HIT! Możecie mówić, że wygląda to jak Hulk, Shrek czy cokolwiek zielonego, ja uważam to za dzieło sztuki! Nie wiem co Kim w sobie ma, ale jej współprace z markami to zawsze jest coś na wyższym poziomie, Mugler, Versace, Balmain, Y/Project, Vivienne Westwood, Rick Owens! 
Kolczyki zębo-bakłażany, tego chyba nie muszę tłumaczyć, to jest tak dziwne i niespotykane- musicie to kupić.
Na Stardoll i w świecie rzeczywistym mam obsesję na punkcie okularów, czym dziwniejsze tym lepsze, a jeśli okulary nie są okularami, a drugą parą oczy, która przykrywa moje oczy- aż się pogubiłem, zwracają na siebie uwagę. W tej kolekcji było dużo kolczyków, ale kolczyki kupi każdy (ja również polecam), a tych okularów dużo osób będzie się bać, bądźcie odważni!
Torba z 8pakiem i sukienka z 12pakiem nawet jeśli nie do noszenia, kupcie to jako rzeźbę do apartamentu! Ja z moimi nabytymi podczas kwarantanny kilogramami nie obrazilibyśmy się żeby to na siebie założyć;) 
Później mamy przezroczystą siateczkową błyszczącą i bogato zdobioną sukienkę- nawet jeśli uważacie ją za paskudną (co z Wami nie tak? xD) to kupcie ją! Kilka minut po tym jak kolekcja pojawi się w StarBazaarze ludzie będą płacić za nią po 300-500sd. To jest ten rodzaj artykuły o który ludzie będą się bić.
No i moja ulubiona, pierwsza na którą zwróciłem uwagę, Niebieska suknia! Ulubiona sylwetka z pokazu, nawet nienawidząc niebieskiego- zakochałem się! Bogato zdobiona, jednocześnie lekka, poważna i frywolna, dużo materiału, a jednak odkrywa ciało.... Szkoda, że admini nie stworzyli biżuterii jaką modelka na pokazie miała przyklejoną na całym ciele, brakuje mi tego:( 
Ogólnie kolekcja 10/10 (nawet beżowe spodnie, które są recolorem przeżyję)

Z wcześniejszych kolekcji również wybrałem 8 artykułów, ale tutaj już postaram się krócej: 
Velvet Orchid- przezroczysta sukienka, bo jak na grę dla dzieci, nagość i bycie super sexi jest bardzo modne... Biżuterii nigdy za dużo, a te kolczyki wyglądają cute:)
Vinyl- nienawidzę tej marki... po 300 kolekcjach w ciągu 2020, dostaliśmy jeszcze jedno piętro, nie wiem co twórcy mają w głowach, ale wiem, że spodobały mi się tylko te zielone wężowe kozaki. Może wyglądałyby fajnie z sukienką żółwia Kim z nowego Tribute...
It Girls- dostaw do tego sklepu też trochę już mieliśmy, a ta nowa jest jeszcze gorsza niż wcześniejsze, ale torebka ładna, taka inna i podoba mi się sposób jej ułożenia. 
The JetSet- nie wiem czy tylko SS i Royalty mogą kupować artykuły z ostatniej dostawy, czy wszyscy, ale i tak się wypowiem. Ogromna kolekcja, 2 piętra, mnóstwo recolorów, ale średnia jakość i absolutnie nieporywające mnie klimaty. Złoty naszyjnik, wydaje mi się, że to Versace, ale mogę być w błędzie, biżuterii nigdy dość! Ale uważajcie, bo jak założycie do tego dresy/białą koszulkę/polo/sneakersy możecie wyglądać trochę jak mister remizy... ostrożnie;) Skórkowy top- przyda się, Szalik- totalnie zbędny artykuł, pewnie nigdy go nie użyję, ale wyróżniał się, nie był tak nijaki jak pozostałe artykuł, więc kupiłem. No i ostatnia rzecz dzisiaj- spódnica, pierwszy raz zobaczyłem ją razem z pasującą bluzką na staries u Horodyńskiej, kilka dni później pojawiła się na Stardoll, to był znak, że trzeba ją kupić, tutaj znowu szkoda, że admini nie zrobili bluzki do zestawu.

Jeżeli to wszystko przeczytaliście, jestem pod wrażeniem, współczuję, ale Dziękuję <3 
Podzielcie się Waszymi żalami, opiniami, pogadajmy sobie w komentarzach!

12 komentarzy:

  1. mnie nie powaliła kolekcja Tribute,aczkolwiek 5 rzeczy kupiłam xD na pewno kupiłam tą siateczkową sukienkę,ale muszę się namęczyć,żeby nałożyć ją na doll bo spowalnia aplikacja :x beżowe spodnie też kupiłam,bo mają ładny krój i kolor :) jeśli chodzi o pozostale artykuły to dodałam właśnie na listę życzeń tą torebeczkę z It girls,choć ta kolekcja też kiepska jest,w sumie tylko upatrzyłam sobie tylko jakieś dodatki bo ciuchy są brzydkie....The Jet Set to wgl nie moja bajka,również ubrania są beznadziejne no i Velvet Orchid-tutaj spodobało mi się body i torebka z perłami (?)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem fanem artykułów jednorazowych i takich które nie są do niczego potrzebne, więc jestem zachwycony tym Tribute i tą marką. Nie wiem czemu zawsze te prześwitujące błyszczące artykuły tak wszystko spowalniają😶 sprawdzę jeszcze raz i zwrócę uwagę na dodatki, bo może coś ominąłem.

      Usuń
  2. Świetny post! Bardzo przyjemnie mi się go czytało do porannej kawy, więc mam nadzieję, że będziesz pisał częściej rzeczy tego typu.
    Ja kupiłam większość z nowej kolekcji Tribute, ale przyznam szczerze, że Schiaparelli to znam tylko Elsę i nie wiedziałam nawet, że taka marka tworzy ubrania. Trochę wstyd, ale ja nie znam się na modzie, więc sobie wybaczam.
    Odpuściłam sobie te torsowe rzeczy, ale zastanawiam się cały czas nad torebką – może warto ją kupić chociażby w celach zarobkowych (inwestycja na przyszłość)? Mnie z tej kolekcji najbardziej podoba się właśnie ta siateczkowa sukienka, ale bardzo spowalnia mi grę, więc trafiła do pokoju zlagowanych ubrań.
    The Jet Set mnie nie powaliło, może kupiłam 1-2 rzeczy. Z Vinyl wpadły mi w oko te zielone kozaki, ale jeszcze nie znalazły się w mojej szafie.
    Velvet Orchid nawet mi się spodobało i kilka rzeczy już mam, tak samo z It Girsl (najpierw kręciłam nosem, ale im dłużej patrzyłam, tym bardziej miałam ochotę na zakupy).
    Jeszcze raz dodam, że naprawdę fajne zestawienie! Czekam na więcej, więcej i więcej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, w mojej głowie jest dodawanie takich postów w każdym tygodniu, ale zobaczymy jak to wyjdzie i czy admini postarają się z kolejnymi kolekcjami. Dzięki Stardoll można poznać nowe marki, nawet nie interesując się modą coś w głowie zostanie, a później jak np na instagramie zobaczysz zdjęcie, to pojawi się myśl: to chyba kiedyś było na sd. A ja właśnie mam odwrotnie, najpiwer jestem zachwycony i kupiłbym wszystko, a później coraz mniej i mniej mi się podoba, aż ostatecznie nic nie kupuję.

      Usuń
  3. Na początek - super, że znowu widzę Twój post, dwa bardzo fajny pomysł na posty (w sumie brakowało mi czegoś takiego).
    Tribute jest bardzo ciekawe, podobają mi się nawet rzeczy, na które nie zwróciłabym wcześniej uwagi. Zachęciłeś mnie do zakupu tej niebieskiej sukienki - podobała mi się już wcześniej, ale to był rodzaj dziwnego podobania się mi (to skomplikowane xD).
    Ogólnie to pozytywnie zaskoczyło mnie LE i Schiaparelli, czego nie można powiedzieć o dzisiejszej dostawie (ale cóż...).
    Mam nadzieję, że Stardoll pozwoli Ci na publikowanie tych postów, bo ja będę niecierpliwie czekała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsza dostawa... Myślę, że nie będę zachęcać nikogo do zakupu pingwinów z Madagaskaru na lodzie w Afryce:) liczę na kolejne Tribute i więcej limitowanych kolekcji. A z niebieską sukienką doskonale rozumiem co masz na myśli, coś jest tak dziwne/brzydkie i nie daje ci spokoju.

      Usuń
  4. Uwielbiam pisac dlugie posty i czytac je rowniez. Super ze postawiles na taka forme, lubie takie osobiste przewodniki :) chyba pomysle nad ta torba z torsem, faktycznie jako rzezba - ekstra pomysl. Naked dress to must have z tej kolekcji, zgadzam sie. Tez mysle nad ta niebieska chusta z the jet set, calkiem ladnie wyglada. Haha tez mam takie same przemyslenia co do sukienki z Velvet Orchid xd ale trafila na wish! I nie wiem jak z ta spodnica Tye Dye... trendy, fajny kroj, ale nie mam pomyslu na nia. Moze Joanna H mnie zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kupić teraz niż później żałować, że się nie kupiło- to w temacie artykułów z tribute,bo teraz rzadko kiedy da się znaleźć tribute taniej albo w podobnej do oryginalnej ceny. Ona zawsze inspiruje!

      Usuń
  5. A ja przeczytałam całość, post jest bardzo ciekawy :D Fajnie, że jest ktoś kto śledzi pokazy na bieżąco i może się podzielić swoją wiedzą.
    Parę rzeczy mi się podoba, coś na pewno kupię.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie śledzę ich aż tak strasznie, ale dzięki profilom na Instagramie, które obserwuję widzę dużo zdjec z pokazów i dużo ciekawych informacji.

      Usuń
  6. Przeczytałam też całość ;) fajne zestawienie, zawsze mi brakuje opinii w kwestii czy coś będzie dużo warte czy nie na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie wiem jak się moje przypuszczenia o wartości sprawdzają, ale tyle lat na sd, że po niektórych artykułach widać, że będą drogie w przyszłości.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!