Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
All Three

Hej!


Zgodnie z zapowiedzią sprzed tygodnia, dzisiejszy post poświęciłam artykułom z Schiaparelli Tribute.
Bardzo spodobała mi się ta dostawa, dużo kolorów i W KOŃCU przede wszystkim pięknej biżuterii!
Co prawda w poście nie udało mi się użyć ani jednych kolczyków z tej dostawy, ale wydaje mi się, że często będę ich używać (okulary to też złoto!).
Nie wiem jak Wy, ale ja wykupiłam większość kolekcji, poza brązową sukienką, nad którą jeszcze się waham. Szanse, że ją kupię i tak są spore haha.

Dajcie znać co sądzicie o nowym Tribute i o moich stylizacjach : )
Za tydzień pokaże Wam moje stylizacje z rzeczami Y/Project Tribute! 

Stylizacja nr1
Okulary Original Future | Kolczyki Velvet Orchid | Naszyjnik Nelly.com | Płaszcz Hot Hot Buys |
Top Subcouture | Spodnie Schiaparelli Tribute | Torebka Decades | Buty It Girls

Stylizacja nr2
Okulary Original Future | Kolczyki Vinyl+PPQ | Choker Rio | Bluzka Schiaparelli Tribute |
Pasek Limited Edition | Spodnie Special Offer | Torebka Bonjour Bizou | Buty Vinyl


5 komentarzy:

  1. Jej, mega podobają mi się Twoje propozycje! Totalnie w moim stylu. Bardzo ciekawie podeszłaś do wystylizowania tych rzeczy.
    Ja też kupiłam sporo rzeczy z obu dostaw i pewnie to jeszcze nie jest koniec moich zakupów :D
    Kolczyki mega! Dla mnie biżuteria z tych sklepów to must have.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te stylizacje! Druga tak idealnie wygląda, że mi teraz przykro, że nie mam takich ciuchów w realu xD Te spodnie są ekstra (chyba pierwszy raz je widzę :o).
    Jestem zadowolona z dostaw, jest na co wydawać kasę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga mi się nie podoba,ja osobiście nie lubię takich bluzek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Standardowo kasa mnie ogranicza wiec z tribute wybieram same must have, bizuteria w tym przypadku nie jest taka oszalamiajaca, wole luksusowa 😅 oj, pierwsza stylizacja mi sie bardzo podoba <3 trn gorset ciekawie wyglada w polaczeniu z klasycznym bezem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie ładne, takie eleganckie z klasą.
    Kocham te okulary ale ich nie da sie nigdzie dostać :<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!