Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
here we go again

 Cześć, witajcie kochani ;) Po dosyć długiej przerwie wracam do Was kolejny raz... Tak jak część z Was już zauważyła, jestem Marta. Możecie kojarzyć mnie z postów od marta32222 lub marta_03. Tym razem kryję się pod nickiem maggi. Nie chciałam wracać do tej gry już więcej, ale po namowach mojej przyjaciółki, z resztą, z którą prowadzę to konto, stwierdziłam że spróbuję jeszcze raz. I tak oto jestem (znowu).

Nie przedłużając, przejdźmy do tego czym będę się tutaj zajmowała. Na początek będę, co jakiś czas wstawiać posty ze stylizacjami, które tworzyłam od początku. Jest ich około 20. A następnie zobaczymy, może poprowadzę jakiś dział? 

Stylizacje będą wstawiane od pierwszej wykonanej. Nie ukrywam, na początku było lekkim hardcorem zrobienie czegokolwiek z tak małą ilością ubrań... Nie przedłużając, oto pierwsza z nich;


basic af ikr


6 komentarzy:

  1. Miło Cię znów widzieć ;D
    Fajna stylizacja, ale brakuje mi torebki i jakiegoś mocniejszego akcentu.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś :) Mam nadzieję, że pisanie sprawi Ci przyjemność.
    Stylizacja jest bardzo ładna. Skąd jest ten piękny sweterek / okrycie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ponownie! :)
    Fajna stylizacja, może brakuje mi tylko jakiegoś paska.
    Świetne włoski ma Twoja doll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja wiedziałam,że to twoje stylizacje były w tym lookboku LE :D ładna stylizacja,sama dokupiłam bluzkę z tej dostawy bo spódnicę mam z oryginalną metką :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze wrocilas :) czekam na tematyczne posty i nowe stylizacje. Ta troche jest zwykła, wiem ze stac cie na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!