Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The End

 Cześć!

Witam Was w ostatnim moim poście. Zabieram sie za napisanie tego posta już od dłuższego czasu. Nie wiem zbytnio co napisać. 

Pewnie sami zauważyliście, że mało mnie tu na blogu. Sprawy osobiste, ale i sam stardoll doprowadziło do tego, że nie mam czasu, ale i chęci na tworzenie nowych rzeczy. 
Jest mi bardzo ciężko rozstać się z blogiem, ale jak na razie jest to jedyna opcja.

Od czasu do czasu będe próbował coś zdziałać na stardollu, może stworzę jakieś stylizacje, będę przyglądać się jak stardoll się dalej rozwinie. 

Chciałbym serdecznie podziękować całej administracji tego bloga. Kinga i Kamil-robicie świetną robotę! Dziekuję za możliwość dzielenia się moimi pomysłami, postami. Pozostałym redaktorom równiez dziękuję za współpracę i życzę weny, i chęci do tworzenia dalej!

Będę sporadycznie wchodzić na stardoll, więc jako taki kontakt będzie ze mną - jeżeli będziecie chcieli sie skontaktować ofkors ;)

Także jeszcze raz dziękuję za te wspólnie spędzone lata!

Powodzenia!



5 komentarzy:

  1. Będę tęsknić za Twoimi postami :c
    Stylizacja bardzo mi się podoba, ciekawy pomysł na pasek ;)
    Na koniec napiszę - do zobaczenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię poznać (tak blogowo) i zobaczyć Twoje pomysły.
    Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze i dużo kreatywności w prawdziwym życiu.
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie mi Ciebie brakowało! Dziękuje za te wszystkie lata i za każda twoja pomoc bez której wiele rzeczy by nie powstało! Trzymam kciuki za Ciebie i pamiętaj ze zawsze znajdzie się tu miejsce dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w życiu osobistym :) stylizacja na koniec - jak zawsze pomyslowa :) i te kolory! Makijaz robi wrazenie, całość kojarzy mi sie z Moschino

    OdpowiedzUsuń
  5. prześwietna stylizacja! powodzenia, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!