Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dziewczęta z Norrtull

 Dzień dobry! Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacjami inspirowanymi genialną postacią z jeszcze genialniejszego filmu! 

Niedawno Netflix włączył do swojej oferty przedwojenne filmy, co bardzo mnie ucieszyło. Oglądam je z radością i rozkoszą, a w jednym z nich zakochałam się bez pamięci! 

Mowa o filmie Norrtullsligan – opowiada on historię czterech dziewczyn, które wspólnie wynajmują stancję i próbują odnaleźć się w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Produkcja jest naprawdę urocza i idealna na te smutniejsze dni, kiedy chcemy obejrzeć coś pozytywnego i przy okazji się pośmiać (mnie najbardziej rozbawili Baby i notariusz). 

Film ma tylko 9 ocen na Filmwebie, co moim zdaniem jest naprawdę przykre. Mam nadzieję, że zdecydujecie się na seans. 

Poniżej kilka zdjęć: 


Jedna z bohaterek szykuje się na poważną uroczystość...

Dziewczyny odpoczywają po ciężkim dniu pracy. 

Kogo może podglądać Baby? 

Kobiety biorą sprawy w swoje ręce i rozpoczynają strajk! 

Czy to miłość? 



Stworzyłam także dwie stylizacje inspirowane moją ulubioną Baby: 



W stylizacji wykorzystałam: Buty – Decades | Podkolanówki – Archive | Spódnica – Vinyl | Golf – Pearls | Narzutka – Bonjour Bizou | Beret – Evil Panda. 



W stylizacji wykorzystałam: Buty – Decades | Podkolanówki – Archive | Spódnica – Bonjour Bizou | Koszula – Archive | Apaszka – Pretty N' Love. 


Mam nadzieję, że skusicie się na zapoznanie z filmem i spędzicie z nim przyjemnie czas. 

Dajcie znać, czy Waszym zdaniem mogę ze swoimi stylizacjami dołączyć do ekipy z Norrtull. 


Źródło zdjęć: http://www.svenskfilmdatabas.se/en/item/?type=film&itemid=3561#cast

7 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga też jest fajna,ale te podkolanówki mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje! Bardzo dobrze odwzorowują film ^^
    Filmu nie znam (ogólnie nie znam kinematografii tamtego czasu), ale jestem pod wielkim wrażeniem, że jesteś taka obeznana w tej kwestii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się nawiązać do filmu! Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Przedwojennym kinem interesuję się od czasów licealnych, ale jeszcze długa droga przede mną, żeby być bardzo dobrze obeznaną w tej dziedzinie. Mam jednak nadzieję, że kiedyś będę mogła się nazwać (z czystym sumieniem) ekspertką od kina niemego :D

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest naprawde super! Takze podziwam Twoje zamilowanie do tych filmow, ja nadal mam w sobie cos z siebie sprzed x lat ze unikam kina czarno-białego 🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na takich filmach, ale fajnie jest poczytać na ten temat :)
    Fajne stylizacje :3

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, chciałam powiedzieć dokładnie to samo :D podpinam się

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!