Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Softcore

Hej!


Zastanawiałam się czy w tym tygodniu nie poświęcić posta na Fendi Tribute, natomiast był już First Look także, uznałam, że nie ma sensu ; )
Postanowiłam stworzyć stylizacje z nowymi nabytkami, którymi są czerwona bluzka z Bonjour Bizou i przeurocza kamizelka z nowej kolekcji Young Hollywood : )


Elementem wspólnym w dzisiejszym poście jest spódniczka ze sklepu Fever, którą bardzo lubię!
Kolejną rzeczą, której bardzo mi brakuje na sd, są różnego koloru tennis skirt.
Można je ładnie wystylizować i fajnie gdyby dali coś takiego nawet w Basics : )
Dajcie koniecznie znać co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach! 





Stylizacja nr 1
Okulary Fever | Naszyjnik Pretty'n Love | Koszula Callie's Picks | Kamizelka Young Hollywood |
Pasek Nelly.com | Spódniczka Fever | Torebka Antidote | Buty It Girls

Stylizacja nr 2
Okulary The Jet Set | Naszyjnik Trails | Top Bonjour Bizou | Spódniczka Fever | Zegarek Miss Sixty |
Torebka Archive | Skarpetki Windows On The World | Trampki It Girls


7 komentarzy:

  1. Bardzo lekkie stylizacje, kojarzą mi się z uczennicami :D
    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, ta kamizelka fajnie tutaj wygląda. Druga dobrze wygląda kolorystycznie, ale nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ubierać tennis skirt w stardoll i w prawdziwym życiu :)
    Z Twoich propozycji obydwie mi się podobają. Druga to taka urokliwa tenisista z zeszłego stulecia
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie taka sama mam mysl co do drugiej :) mega mi sie podoba! Obie stylizacjr w ogole sa bardzo dziewczęce i delikatne. Ladnie wygladaja ;)

      Usuń
  3. Nie mam tej spódniczki, ale nie jestem jej fanką. Pewnie zalegałaby w mojej szafie.
    Pierwsza propozycja bardzo mi się podoba, trochę przeszkadzają mi te okulary nachodzące na włosy, ale wiem, że na Stardoll czasami ciężko coś dopasować do doll (np. czapki, opaski). Fajny sposób na tę kamizelkę.
    Druga stylizacja jest okej, ale jak dla mnie nie ma tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze pytanko: te skarpetki mają takie czerwone elementy? Czy to buty albo jakaś Twoja ingerencja graficzna?

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie niestety nie przekonują ani stylizacje ani ta spódnica :( kompletnie nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!