Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
♥ • 27.03.2021

To już ostatni weekend marca, zaraz kwiecień, czy tylko mi ten czas tak niesamowicie szybko płynie? Dopiero co był sylwester i Nowy Rok, a już zaraz majówka i lato. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej jest to przygnębiające :s

Ten makijaż powstał w sumie bardzo spontanicznie, bo podczas robienia poprzedniej grafiki na ŚDZD. Wiele się tutaj nie dzieje, bo w sumie to dosyć klasyczne połączenie, ale takie chyba robią największe wrażenie - a przynajmniej na mnie.

 



Może pora przerwać monotonię jakimś konkursem etapowy? Jakieś sugestie? :p

7 komentarzy:

  1. W tym uciekającym czasie najbardziej przeraza mnie to, że nie mogę się skontaktować z promotorką, a pracę trzeba oddać w czerwcu jak chcę się obronić w pierwszym terminie...

    Uwielbiam takie lekkie makijaże, to taka moja codzienność jak się maluje ^^ Piękne są też usta i bluzeczka :D

    Konkurs etapowy to byłoby coś :D Ja zawsze chętna na konkursy ze stylizacjami, bo w makijaże na Stardoll nie potrafię :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Starość się zbliża... Przez te zamknięcia i kwarantanny wszystko tak szybko leci, dni się dłużą, ale miesiące tak szybko się zmieniają, jezu!
    Piękny makijaż i ładne kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Doll wyglądają ślicznie w Twoich makijażach!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny make up, tak bym mogła się malować w realu (gdybym umiala xd)
    Mi też miesiące lecą w zastraszającym tempie, nie lubię tego uczucia w sumie. Ale cieszę się ze jest coraz ładniej na zewnątrz.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż :) taki naturalny,twarz doll jest piękna *-*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaz! Tez podoba mi sie buzka, jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, szacun, ja nie umiem ich robić na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!