Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hypnotic

Hej!

Miałam zrobić w tym tygodniu dla Was stylizacje z Schiaparelli Tribute, natomiast taki post pojawi się raczej za tydzień, bo bardzo chciałam podzielić się z Wami stylizacjami poniżej!
Ostatnio udało mi się zrobić kilka udanych (według mnie XD).
Także po raz chyba pierwszy od dłuższego czasu mam stylizacje na zapas haha.

Nie przedłużając!
Dzisiejszym elementem wspólnym w moich stylizacjach jest łańcuch z Minimalism.
Szczerze, brakuje mi na stardoll biżuterii, w szczególności takiej prostej, która bardzo przydałaby mi się w stylizacjach : (
Nie wiem czy myślicie tak samo, ale będzie mi miło jeśli dacie feedback w komentarzach!
Stylizacja nr1
Okulary Bonjour Bizou | Łańcuch Minimalism | Blezer Killah | Bluzka Antidote | Kolarki Vinyl | Torebka Vinyl |
Skarpetki Inspired by: PRADA Tribute | Buty Nelly.com

Stylizacja nr2
Okulary Pretty'n Love | Łańcuch Minimalism | Koszula It Girls | Top It Girls | Blezer It Girls | Pasek Fallen Angel |
Torebka Pretty'n Love | Spodnie Inspired by: Louis Vuitton Tribute | Buty It Girls

 Ps

Wszystkiego najlepszego kochane z okazji dnia kobiet ; )

7 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza byłaby ok gdyby nie te kolarki do których nigdy się nie przekonam :c dla mnie np. brakuje wyboru bransoletek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest świetna! Ja kiedyś nie byłam przekonana do kolarek, ale zmieniłam zdanie, bo widziałam wiele fajnych zastosowań tych spodni. Druga również jest udana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też na Stardoll brakuje biżuterii, zwłaszcza bransoletek i pierścionków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Kiedyś prawie nie było kolczyków, bo wszystkie szły do BP gdzie wiadomo że nie zawsze pasowały do stylki w każdym pokoju. Teraz to nadrabiają, ale bransoletek i pierścionków jest dalej mało :(

      Usuń
  4. Podobają mi się obie stylizacje. W bardzo ciekawy sposób łączysz ciuszki ;)
    Masz rację - takiej minimalistycznej biżuterii już dawno nie widziałam w nowościach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli chodzi o biżuterię, to jest lepiej jak kiedys bylo. Ale faktycznie brakuje czegos takiego minimalistycznego i uniwersalnego... pewnie grafikom ciezko to zrobic zeby bylo widoczne. Bardzo podobaja mi sir warstwy w pierwszej stylizacji! Obie w kazydm razie udane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez brakuje mi fajniej biżuterii na sd, ale i tal teraz jest troszkę lepiej. Miejmy nadzieje ze będzie coraz lepiej ;p Obie stylizacje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!