Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż • 21.03.2021

Hej, przybywam do Was dzisiaj z kolejnym makijażowym postem, tym razem tematycznym! Mamy pierwszy dzień wiosny, ale czy aby na pewno tego dotyczy makijaż? Opcji jest wiele, jestem ciekawy czy zgadniecie do czego nawiązuje dzisiejsza grafika. Pierwsza poprawna odpowiedź otrzyma 100 sponsorowane przed @Aguuniek.

Makijaż powstał dosyć spontanicznie, bo założeniem było zupełnie co innego, jednak efekt końcowy jest według mnie bardzo zadowalający. Oczywiście trzeba było w coś Agu ubrać! Skórzany gorset i marynarka w jasnym kolorze dopełniły i dodały jeszcze więcej elegancji do makijażu. Jest to jedna z tych grafik, które podobają mi się najbardziej. Włożyłem w nią sporo pracy, bo jest na specjalną okazję, więc mam nadzieję, że Wam również się spodoba.








Jak Wam się podoba dzisiejsza propozycja?

13 komentarzy:

  1. mega *-* dla mnie kojarzy się z Harley Quinn xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna grafika, ale nie wiem cóż to może być.
    Mi kojarzy się z ogniem i wodą

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż!
    Mi też pierwsze co przyszło na myśl to Harley Quinn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Światowy Dzień Zespołu Downa!
      Szacun, że pamiętacie ;)

      Usuń
  4. hm... może trochę podpowiem :P jest to związane z dzisiejszym dniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż <3 Jak przeczytałam post - myślę "na bank jakaś znana gwiazda była inspiracją", ale skoro ma to związek z dzisiejszym dniem... no to tylko z wiosną mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spytajcie wujka google, on może Wam podpowie czemu makijaż oczu jest w dwóch różnych kolorach ^^ 21.03

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś nosimy nie do pary skarpetki, więc i makijaż pary oczu nie do pary 😉
    Bo dziś mamy dzień osób z potrójnym (nie do pary) dwudziestym pierwszym chromosomem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah gdyby dollki mialy takie ladne twarze na sd! Mi sie kojarzy ze swietami XD co z tego ze wisona skoro snieg mamy haha brakuje Bożego Narodzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś skarpetki tylko nie do pary! Z tego co kojarzę z bloga Aga bardzo wspierała zawsze tę akcję też ze względu na swoją siostrę, która ma zespół downa. Pamiętam jej posty w których pisała o siostrze i o tym jak za nią tęskni.
    Makijaż jest świetny!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba tego typu makijaż :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!