Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
First Look Inspired by Schiaparelli & Y/Project Tribute

Hej i czołem wszystkim! 
Jestem ciekawa czy jeszcze pamiętacie ten dział? Jeżeli nie to zapraszam do czytania i oglądania. 
Po dosyć długiej przerwie Admini w końcu wypuścili kolekcje Tribute! I to jakie! Żadne tam znane nam marki powtarzane co sezon, tylko dwie fajne nowości! Nie wiem jak Wy ale ja bardzo się z tego cieszę, mimo, że to nie do końca mój styl. Świetnie zobaczyć w końcu coś świeżego na sd. 




Można by pomyśleć, że po takim czasie "badziewia" to wszystko będzie mega. I muszę przyznać, że naprawdę większość rzeczy mimo, że totalnie nie w  moim klimacie to trafiły do mojej szafy. Ubrania są naprawdę fajnie wykonane i super wyglądają na doll. Spójrzcie tylko na ten brązowy płaszcz! Według mnie jest naprawdę genialny! Zaś jedną z rzeczy które uważam za totalny sztos jest koszulka którą możecie zobaczyć w stylizacji MajkaStar1999. Spójrzcie sami jak świetnie się prezentuje w stylizacje! Kocham to!  W Schiaparelli dostaliśmy też wyjątkowe kreacje. Sukienkę którą miała na sobie Kim Kardashian oraz suknię Lady Gagi. A że jestem ogromną fanką takich rzeczy to oczywiście trafiły do mojej szafy. Warto też zwrócić uwagę na biżuterię. W obu dostawach Admini dali nam całkiem spory wybór kolczyków. I to naprawdę fajnych! Ja osobiście się z tego cieszę bo uważam, że na stardoll nie wiele jest takich rzeczy.  Uważam, że obie kolekcje są naprawdę udane - zarówno w realu jak i na stardoll. Szczerze nie spodziewałam się tak szybko Tribute i to jeszcze nowych marek, dlatego już doczekać się nie mogę co dziś trafi do Plazy. Co obstawiacie? A może macie jakieś wymarzone marki? 


-MajkaStar1999





Zapomniała bym o dodatkach. W dostawach nie ma ich zbyt wielu, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto zwrócić uwagę na szpilki  kopytka i torebki o których także Wiktor wspominał w swoim poście, nie będę więc Wam już na ten temat przynudzać. Jednak jeżeli ich jeszcze nie macie to koniecznie to rozważcie! Tymczasem zobaczmy więcej propozycji wystylizowania tych wszystkich rzeczy. 






-Kamil 






-emu.musia 



-MajkaStar1999



-Elizabet-Mary

Która stylizacja spodobała się Wam najbardziej? Dajcie nam koniecznie znać! 
 

6 komentarzy:

  1. Nowe sklepy to strzał w dziesiątkę i bardzo się z nich cieszę! Oby admini mieli więcej tak dobrych pomysłów.
    Mnie się podoba każda stylizacja. Fajnie, że wszystkie są inne i bardzo w stylu poszczególnego redaktora, bo dzięki temu (mam takie wrażenie) udało się nam pokazać, że można naprawdę różnie podejść do wystylizowania tych rzeczy, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę tak: muszę kupić złotą walutę, jeszcze więcej złotej waluty! Z każdym dniem bardziej podobają mi się te rzecz :D
    Wasze stylizacje bardzo do mnie trafiają, są świetne! Uwielbiam pierwszą stylizację Kamila, pierwszą z drugiej pary od MajkiStar i drugą od Elizabet-Mary ;) Naprawdę dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie słabe te tribute...z nie których wgl nic nie kupiłam...co do stylizacji to podoba mi się pierwsza Kamila,pierwsza i czwarta Emu.Musia oraz pierwsza Elizabet

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Super eksponujecie te ubrania na manekinach :) lookbook naprawde udany - wszystkei stylizacje bardzo dopracowane, nie mam sie do czego przyczepić ;) moje ulubione to pierwsza Kamila, pierwsza od emu.musia, druga od MajkaStar z torebka LV i ta z kapeluszem oraz pierwsza Elizabet-Mary - kojarzy mi sie z Tom Of Finland :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje Michała - nie do przebicia. każda jest niesamowita! chyba nawet przekonam się do tego kapelusza z 3stylizacji
    2 stylka Elizabet też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile wspaniałych stylizacji!!
    Moje ulubione to te od emu-musi i MajkiStar

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!