Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
trash...

Well...
    Zacznijmy dzisiejszy przegląd śmieci, tym razem aż z dwóch tygodni, niżej wyjaśnię, dlaczego w zeszłym tygodniu nic się nie pojawiło. Kolekcje ostatnio pojawiają się według starego porządku, czyli poniedziałek-środa-piątek, dostaliśmy kolejne Tribute i nowe piętra w starych sieciówkach. Ja osobiście tak dawno nic nie kupowałem w plazie i ogólnie przestawiłem się już na te manekinowe/witrynowe dostawy, że czekam strasznie zniecierpliwiony i denerwuję się, że nie mogę nic kupić w czwartek, wtorek i weekend. Postanowiłem.... Tak, wiem, znowuuu....:( Że kupię nową szafę, kupię szafę z kolekcji 2021... I mam dopiero 20 stron, ale dzięki tej nowej podejrzanej przeglądarce zrobiłem już kilka looków.
    Zacznę od końca, tzn od najnowszej dostawy, post piszę w poniedziałek, bo wtorek mam zajęty, a środa to kolejny nowy tatuaż:)

    Po trzech zupełnie nowych markach admini wrócili do dobrze nam znanej i lubianej przez graczy przeszłości: Fendi Tribute... Spodziewałem się czegoś niespodziewanego, nie tego, liczyłem i zakładałem się, że będzie jakaś top marka, której jeszcze nigdy na Stardoll nie było, ale nie jestem zły. Kolekcja to kompletny mix wybiegów, sezonów, projektów- kompletny miszmasz:( I jeszcze jak podobały mi się projekty Silvii i to co ona tworzyła dla marki, to ten obrzydliwy paskudny i żałosny śmietnik nowego, absolutnie znienawidzonego przeze mnie Kima Jonesa:( Mam nadzieję, że on szybko zrezygnuje z tej pracy, bo to aż wstyd, fuj! Ale się zdenerwowałem:( 
    Mniejsza już o moje personalne opinie, przejdźmy do tego co podobało mi się w Tribute: Torebki to zawsze jest hit, gracze, którzy tworzą nierealne olbrzymie kolekcje tak windują ich ceny w bazaarze, że jeśli nie dla wyglądu, wszyscy kupują je dla zarobku. Aczkolwiek dwie torebki, które widzicie na screenie są najlepszymi punktami kolekcji, ich grafika jest świetna, a kształty i kolory bardzo praktyczne i łatwe w użytkowaniu. Brązowa torba, niestety niewidoczna w sklepie (poważnie?), sprawdzi się w codziennych lookach, a pomarańczowa doda modowego szlifu. Akcesoria, których w tej kolekcji nie dostaliśmy prawie wcale, jednak okulary zapełniają tą pustkę, są fantastyczne, jestem fanem wielkich szkieł, a te są wielkie i dobrze wyglądają na lalce, a czasem te dwa aspekty się nie łączą i mamy wielkie nieużytkowe albo jakieś małe badziewie:( Niebieskie buty- nienawidzę niebieskiego, ale ten odcień jest niezwykle uroczy, a "klasyczny" kształt butów Fendi i to, że są prześwitujące powoduje, że są jeszcze bardziej urocze. Do butów mamy też prześwitującą midi sukienkę, tu nie muszę chyba nic pisać, bo już dwa posty temu mówiłem, jak popularne i fantastyczne są długie prześwitujące sukienki;) Wybrałem prawie same sukienki, bo ja lubię sukienki, można je szybko i klasycznie wystylizować albo można pobawić się i stworzyć z nimi niezwykle ciekawe i trudne looki. Ta cekinowa ma piękną teksturę i świetny kształt, a ta druga urzeka monogramem, uwielbiam ten wzór FF. Ostatnie, ale nie najgorsze jest swetrowe dziergane polo, które jest swetrem... Tan dziwne i skomplikowane, a jednocześnie tak łatwe i praktyczne. 
    W tej chwili oceniam to Tribute na jedno z lepszych, ale nadal ma 3 miejsce na 4 w tym sezonie.


    Tribute z poprzedniego tygodnia, które jest powodem, dlaczego nie dodałem postu... Niestety nie możecie zobaczyć co to za marka, bo admini znowu popełniają irytujące błędy. Alaia Tribute- metka nadal się nie pojawia i w tej chwili wątpię, że kiedykolwiek się pojawi:( 
    Drugi powód mojej nerwicy- niektórzy gracze uważają się za takich znawców mody, tak się wypowiadają i krytykują (mniejsza, że później biją się o kolejną parę sneakersów Vetementes i Balenciaga lub Off-White- fuj!), a naprawdę ikonicznych projektantów nazywają g***** i pytają się kim oni są i co to ma być... Żałosne i niezwykle kompromitujące dla nich. Te osoby pewnie nie wiedziały, że większość ich ulubionych twórców nosiło i nosi jego projekty: Beyonce (osobiście nie jestem fanem i uważam, że nie ma nikogo bardziej przereklamowanego niż ona, ale Queen B to Queen B:( ), Rihanna, Dua Lipa (która niedawno w SNL nosiła gorset w panterkę, który dostępny jest w kolekcji), Kim Kardashiam i Kylie, Nicki, Gaga i większość tych koszmarnych pseudo gwiazdeczek, które wygrywają wszystkie nagrody:(
    I trzecia irytacja, znowu w stronę adminów, co wy k***** wybraliście, ta marka ma takie archiwum, tak wspaniałe projekty, skóry, laserowe cięcia, wzory, a wy wybraliście koszulkę z napisem Alaia i zrobiliście z tego słabo wykonany Basic... jesuuuu
    Wybrałem 8 artykułów, które aż tak nie kłują w oczy: Skórzane paski, marka słynie ze skórzanych pasków, gorsetów i ogólnie ze skóry, więc szkoda, że nie dostaliśmy tego więcej:( Aczkolwiek wykonanie tych pasków jest cudowne. Gorset jest idealny, podkreśla sylwetkę lalki i do wszystkiego pasuje- wow! Drugi pasek, prostszy, ale z koronkowym pazurem- doda smaku zwykłym nudnym stylkom(?). Torebka, kolejny skórzany element i dodatkowo laserowo cięty- ma ładny kształt i praktyczny kolor. Beżowe polo-body, coś zupełnie nie w moim stylu, ale może właśnie, dlatego rzuciło się w oczy, do jeansów i trampek będzie fajnie wyglądać- przyda się;) Gorset w panterkę, niestety kształt jest taki sobie, ale jak czymś go zakryjecie, będzie pięknie. Czarna długa spódnica to taki basic, więc nie będę tego komentować, przyda się (znowu). Najlepsza rzecz w kolekcji, czyli ta frędzlowata czarna spódnica, to jest coś innego wyjątkowego, bardzo ładnie poszerza biodra lalki, powoduje, że chcemy zaszaleć ze stylizacją, jak już sto razy mówiłem- szalejmy! Leopard heels- Alaia słynie z innych butów, takich niebotycznych platform, które są podobno zaskakująco wygodne, ulubione buty JLO, Gagi, Beyonce i wielu wielu innych gwiazd, niestety Stardoll ich nie uwzględnił, chcociaż prosiłem o nie milion razy:( Te lamparcie są praktyczne i będą pasować do wszystkiego. 


Stardollowe sieciówki... Szaleję w nich z zakupami, ale nie ma w nich dużo perełek, które krzyczą, żebym je Wam pokazał. Zrobimy to chronologicznie i markami:
    Original Future, znane także jako mini Fenty by Rihanna Tribute xd: Ubrania słabe, bo marka ma słabe ubrania, Riri tworzy koszmarnie nudne i mdłe ubrania... Nie dziwię się, że to już koniec:( Jedyne co markę wyróżniało to dodatki, ale graficy zrobili tylko dwie pary zmasakrowanych okularów oraz buty. Właśnie buty chcę Wam polecić, jasne sznurowane sandałki oraz złote ciekawo-kształtne obcasy- wyjątkowo ładne. 
    Basic- żal! Nawet nie wchodziłem do tego sklepu, ale wydaje mi się, że admini inspirowali się Skims od Kim K, a ja ich o to prosiłem, więc wybaczcie:(
    Fallen Angel, czyli dostawa 18+ w grze dla dzieci... Wybrałem wysokie sznurowane kozaki, bo są takie rockowe i mają pazur. No i czarny golf, taki niby prosty, ale przez dziury i to, że jest krótki- bardzo interesujący artykuł.
    Trails, kupiłem dużo, ale to raczej dostawa zapychaczy do szafy. Dwie bluzki, które Wam pokazuję: Pierwsza to lniany top, zbliżają się "wakacje" i poczułem chęć do tworzenia takich lekkich plażowych stylek. Druga to absolutny hit większości graczy, pięknie wykonana biało-kremowa i dziewczęca, proszę o więcej takich ubrań na stardoll.
    Wróciłem jeszcze do dostawy z początku miesiąca Velvet Orchid, ponieważ nareszcie doczekałem się naprawienia błędu i perłowy pasek się pojawił! Trzy tygodnie czekania, ale warto było, bo świetny jest. A sukienkę z futrem odkryłem przez przypadek, myślałem, że to jakieś koszmarne coś w paski, a okazało się, że ta sukienka jest prześwitująca i jak przymierzyłem ją na doll poczułem vibe dawnego stardolla i musiałem ją kupić, o dziwo fantastycznie wygląda na lalce.

O jeju, strasznie dużo jadu się ze mnie wylało w tym poście, nawet nie wiem co tam napisałem, mnóstwo pomysłów i słów w mojej głowie, a jak zaczynam pisać, to nie wiem co chciałem napisać. Koszmarna ilość powtórzeń- przepraszam, cały  czas mówię, że to mój styl, ale brakuje mi czasem (często) słów. 

Powiedzcie mi koniecznie co Wy kupiliście z dwóch ostatnich Tribute i tych wszystkich mniejszych dostaw!
Dziękuję, że to przeczytaliście i za wszystkie komentarze<3

20 komentarzy:

  1. Ostatnie tribute nie zdobyły mojego serca i postanowiłam wstrzymać się z zakupami, a natomiast z sieciówkowych kolekcji wpadł mi w oko ten dziurawy i krótki golf, bardzo ładnie prezentuje się na doll :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admini jak to zazwyczaj oni, zaczęli dobrze i na wysokim poziomie, ale później trochę to wszystko się psuje i wychodzi jak zwykle...

      Usuń
  2. Hmm... może zacznę do tego, że bardzo nie podoba mi się takie krytykowanie innych graczy, ponieważ coś im się nie podoba. Nie jest to fajne zachowanie, a nazywanie wyrażania własnej opinii "żenadą i kompromitacją" brzmi bardzo słabo. Ja nie interesuję się wybiegami czy modą i nie uważam, że to kompromitacja, która odbiera mi prawo do wyrażenia zdania na temat kolekcji.
    Beyonce jest moim zdaniem bardzo dobrą artystką i nie nazwałabym jej pseudo-gwiazdką, ponieważ ciężko zapracowała na swój sukces i trzyma poziom :)
    Mnie się kolekcja Fendi podoba i kupiłam wszystko. Te drugie tribute tak sobie, ale skusiłam się na kilka artykułów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreśliłem, że mówię o osobach, które uważają się za gwiazdy i myślą, że znają się na wszystkim... nie krytykuję zwykłych graczy, którym nie podoba się kolekcja, a osoby, które próbują innym wmówić jak bardzo są mądre i wspaniałe, a tak na prawdę o niczym nie mają pojęcia. Moją opinię oparłem na stardollowym Facebooku, gdzie ostatnimi czasy spędzam dużo czasu i widzę jak te osoby krytykują, wyśmiewają się z innych, a powinny zwrócić uwagę na siebie i swoje poczynania.
      Beyonce ciężko pracowała, ale w tej chwili ja (to moja opinia) tego nie widzę, jej kariera jakby przeminęła i teraz wszystko jej uchodzi, bo przecież to Beyonce... nawet jeśli robi coś słabego wszyscy mówią, że to cudo, bo właśnie B to zrobiła.
      Oczywiście też kupiłem całą kolekcję Fendi, jak zresztą wszystkich sklepów Tribute;)

      Usuń
    2. I teraz widzę, że zamiast kompromitacja, bardziej pasowałoby Ignorancja.

      Usuń
    3. to zdanie z postu W pokazuje, że mówi tylko o tych, którzy twierdzą, że interesują się modą i wybiegami, a nie o tych co po prostu wyrażają swoją opinię - „ niektórzy gracze uważają się za takich znawców mody”

      Usuń
  3. To od początku...
    Dostawa do Fendi spodobała mi się w sumie od razu, może niecała, ale większość. Po dłuższym oglądaniu ciuszków mogę stwierdzić, że podoba mi się większość XD Na razie kupiłam torebki i okulary.
    Alaia wydawała mi się na pierwszy rzut dość basicowa, ale ma sporo dodatków, które są ekstra. Po tym jak napisałeś, że marka ma dużo skórzanych rzeczy to żałuję, że Stardoll nie dodał ich więcej, bo kupiłabym...
    Z sieciówek mam tylko kremową bluzeczkę z Trails. Perłowy pasek na pewno kupię, bo lubię takie świecidełka :D
    Mam nadzieję, że będziesz mógł nam opisać w najbliższej przyszłości Subcouture...

    P.S. Wydaje mi się, że już wyświetla się metka Alaii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Dosłownie kilka godzin po tym jak zaplanowałem post metka się pojawiła, ale już nie miałem siły zmieniać tego screena.
      Torebki to dobra inwestycja na stardoll! Moją pierwszą reakcją na Fendi było rozczarowanie, bo liczyłem na coś nowego, ale ostatecznie wyszło spoko.
      Alaia w wersji adminów jest właśnie basicowy, ale dużo z tych artykułów się przyda, jako uzupełnienie albo żeby dodać jeden ciekawy element w stylizacji, warto zrobić tam zakupy.
      I TAK! Brakuje mi subcouture, ale chciałbym też Antidote, ogólnie cokolwiek limitowanego:)

      Usuń
  4. Przeczytałam wszystko, lubię twoje posty. Ogólnie lubię słuchać/czytać opinie szczerych ludzi którzy nie owijają w bawełnę :D
    Ja mogę się wypowiedzieć tylko w kontekście wizualnym tych rzeczy, ponieważ totalnie nie znam się na markach.
    Z Fendi jak zwykle zbyt wiele mi się nie podoba, nie moje kolory, ale kupię polecana przez Ciebie torby.
    Alaia też nie do końca w moim guście ale gorset jest boski, podoba mi się również torebka i spódnica.
    Może jestem dziwna, ale co w kolekcji Fallen Angel jest takie 18+? stanik? majtki? przecież cała kolekcja undeneath składa się z bielizny. (nie chcę nikomu przytykać, pytam serio bo nie wiem :D) Mi ta dostawa się prawie cała podoba :D
    Trails to w ogóle nie mój gust, nic raczej nie kupię.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bo sam strasznie nie lubię czytać tego co napisałem, bo coraz więcej błędów i nieścisłości widzę Xd! Fallen Angel to nie moje klimaty, bo to dość specyficzny sklep, ale dobrze, że w plazie jest różnorodność. Widziałem dużo ludzi, którzy krytykują underneath za pokazywanie bielizny, mi to osobiście nie przeszkadza, bo to też jest potrzebne. Ogólnie cała kolekcja jest na granicy, realne wersje i strony z których te ubrania pochodzą są niekoniecznie dla młodszej widowni.

      Usuń
  5. też nie lubię takiej ignorancji o jakiej piszesz w poście, ludzi pozujących na tych co znają się na wszystkim i wiedzą wszystko, a potem wychodzi ta ich hipokryzja :p ja ogólnie kocham balenciagi czy off white i biłabym się o te buty i zapłaciła ostatnie sd i ostatnie złotówki też (wiesz o tym) XD ale totalnie czaje o czym mówisz, bo pozowanie na wielkich znawców, kiedy jest się kimś na moim poziomie jeśli chodzi o mode to żart XD nie rozumiem zarzutów do Twojego postu. ja wszystko zrozumiałam jak chyba miało być (CHYBA xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i kocham Twoje posty, im dłuższe tym lepsze. mimo, ze na sd się już praktycznie nie loguję to lubię Cię czytać i wiedzieć co w trawie piszczy :D

      Usuń
    2. Ja nie wiem jak ty możesz się tak odciąć i nie logować, chyba za bardzo się uzależniłem i zawsze znajdę wymówkę, czas i sposobność do wejścia i zrobienia czegokolwiek na sd.. Potrzebuję pomocy specjalisty.
      Każdy jest inny i każdy ma prawo do własnej opinii, ja tak samo mam prawo do opinii na temat czyjejś opinii. <3

      Usuń
  6. Dla takich osób właśnie które nie znają sie za bardzo na wybiegach itp (ja) są właśnie Twoje posty, dzięki Tobie zwrocę uwagę na fajne rzeczy w tej kolekcji, bo szczerze to z wymienionych rzeczy zwróciłam uwagę tylko na gorset. Dobry post!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie znam, nie jestem ekspertem, tylko lubię sobie poczytać, pooglądać i pomarzyć o projektantach.
      Dziękuję:)

      Usuń
  7. z Fendi kupiłam błękitne buty,pasek oraz torebkę,której akurat tu nie ma...Alaia Tribute kompletnie nie mój styl,z tego sklepu nic nie kupiłam bo i te ciuchy jakoś zbyt ładne nie są wg mnie,z tych zwykłych dostaw dodałam na listę życzeń czarny sweter z Fallen Angel,podoba mi się i może któregoś dnia go kupię xD kupiłam jeszcze podkolanówki siateczkowe za sm,no i w sumie to by było na tyle z moich zakupów xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta jedna torebka, która nie trafiła, mi osobiście się nie podoba, może na realnym wybiegu jeszcze jakiś minimalny sens ma taka rozwalona i otwarta torba, to na stardoll wygląda to średnio:(
      Podkolanówki, ich długość mnie nie przekonuje, ale to, że są za sm bardzo zachęca do zakupu.

      Usuń
    2. miałam za dużo sm i dlatego je kupiłam xD

      martusia-16

      Usuń
  8. Ciekawe czy kiedys bedziesz żałować tatuazy 😅 co do Fendi- jestem wkurzony ze zrobili mieszanke kolekcji i wybrali niezbyt ładne sezonowe modele torebek. Zasugerowane przez Ciebie ubrania i dodatki rowniez uwazam za warte uwagi, czesc z nich trafila na moja wish. Nie znalem wczesniej Alaia, przyjrzalem sie paru zdjeciom z pokazow mody i przyznam ze admini mogli sie bardziej postarać. Wybrane ubrania sa brzydkie. Mi jedynie podobaja sie okulary, przypominaja mi pewne od Cèline. A w ogole Vetements dziwne ze nie pojawilo sie jako tribute tylko ciagle przy okazji minu dostaw albo limitowanych sklepów. Beyonce... kiedys moze byla ceniona piosenkarka, dzisiaj juz tylko gwiazdorzy. Zgadzam sue z Toba ze jest juz za wszystko doslownie nagradzana i uwaza sie za krolowa.... wracajac do sklepów: biala bluzka, perlowy pasek i zlote sandalki super - planuje kupic a trzecia rzecz nawet juz mam i bardzo lubie :) spiczasty nosek to jest cos! Nigdy nie kojarzylem Original future z Fenty.. ej Fenty ma niezle projekty, bez przesady. Rihanna w przeciwieństwie do innych znanych osob ktore tworza wlasne marki odziezowe, faktycznue tworzy jakies projekty a nie zwyczajne kolekcje dresow czy koszulek. Jej jesli tamto mialo byc Skims to mega nie wyszlo.. ciekawe po co ich o to prosiles haha mamy podobne rzeczy na stardoll ;) z fallen angel podoba mi sie wyzywajaca bielizna a co haha ;)) i w ogole to tez czekalem az ten pasek zacznie sie wyświetlać w starplazie, wpadki adminow sa irytujące :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym z babcią rozmawiał.... Tatuaże to jedyne co zrobiłem czego może będę mógł żałować, boję się wszystkiego i zazwyczaj nic nie robię, a tutaj się nareszcie odważyłem! Nie wiem czemu oni tak strasznie namieszali, dziwne to i denerwujące, ale może chcieli jakoś tą przerwę wynagrodzić... xd. Alaia zamordowane przez adminów strasznie, ale da się znaleźć perełki. Mam nadzieję, że się nie pojawi Vet***s ani nic podobnego, a okulary to raczej Celine jest podobne do Alaia;) Opinia o B w punkt, może powinna iść już na tą emeryturę, którą 5 razy zapowiadała:( Ubrania riri były nudne, własne, ale nudne... Dodatki to było coś, ale marka za mało je promowała.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!