Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.



Hej kochani! 

Dacie wiarę, że już zaraz święta? Ja czuje jakby dopiero co Boże Narodzenie było... Nie wiem kiedy to przeleciało :o Cieszę się jednak że już będzie coraz cieplej. Może w końcu rower wyciągnę. Tymczasem już w ten weekend rozpoczyna się nowy sezon F1 - dziś treningi, jutro kwalifikacje i w niedziele wyścig! Jaram się okropnie ;p Mam nadzieję, że jak to wszystko się uspokoi to uda mi się zobaczyć to na żywo.  
Jeżeli chodzi o dzisiejszą aranżacje to poszłam w moją ulubioną kolorystykę - beże! Wydaje mi się, że właśnie w takich wnętrzach odnajduje się najlepiej. I z chęcią sama zamieszkałą bym w takim otoczeniu. 
A jak Wam się podoba? Dajcie mi koniecznie znać! 


 

6 komentarzy:

  1. Bardzo szybko ten czas minął, liczę, że po świętach będzie trochę normalniej... :(
    Aranżacja bardzo ładna, przytulna ^^ Myślę, że w takich delikatnych kolorach dobrze się mieszka, chyba taką kolorystykę wybrałabym do swojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna aranżacja :) to prawda,strasznie szybko czas leci,ten miesiąc wgl szybko zleciał xo przynajmniej dla mnie bardzo szybko,nawet się nie obejrzałam a już zaraz koniec marca

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie wybor mebli, calosx jest bardzo przytulna i mila dla oka :) jedynie zrezygnowalbym z tego bezowego pasa na bialej scianie, przez to jakos mi sie wszystko zlewa 🙊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, prześliczny pokój.
    Mi tygodnie lecą jak szalone, mam wrażenie że marnuje życie biegając między pracą a domem i to wszystko :(
    Może trochę odpocznę w święta chociaż wątpię, bo jak wrócę do roboty to mi się sprawy zwalą znów na głowę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Beże są również moją ulubioną kolorystyką wnętrz! Pięknie Ci wyszło wnętrze.
    Mnie czas leci zdecydowanie za szybko. Jutro się obudzę i tadam będzi matura xD
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna aranżacja, taka elegancka, spokojna.
    Nigdy nie widziałam F1 :/ Nawet nie wiem do końca, o co w tym chodzi (tylko tyle, że ścigają się samochodami).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!